Laatste restje zwangerschapshormonen?

Sommigen zijn waarschijnlijk al redelijk ontzwangerd, voor anderen geldt 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren.

Hoe zit dat nu bij jullie?

----
Ik doe wat lang over het ontzwangeren, was de vorige zwangerschap ook zo. Na 10 maanden (en 3 zwangerschapstests) werd ik de vorige keer pas weer ongesteld. Na ongeveer 14 maanden zat ik pas weer lekker in mn vel en is het laatste restje buik weggewerkt.

Nu is Hanna 5 maanden en denk ik dat ik mijn laatste beetje verstand kwijt aan het raken ben (had ik de vorige keer ook), ik ben verstrooit en ik kan niet uit mn woorden komen ik gooi alle woorden uit de zin die ik wil zeggen door elkaar. Ik schaam me dood en zeg liever niets, maar ik heb mijn familie en collega's maar uitgelegd dat het door de hormonen komt. Wat moet ik anders?

Hoi hoi,

Ik heb er ook nog erg last van. Ik hou nog steeds vocht vast bloeddruk is ook nog veel te hoog en ik kan heel weinig hebben. Over me buik hebben we het liever maar niet;-) (lijkt nog steeds of ik zwanger ben) Wat ik ook probeer er gaat geen grammetje van af...
Vorige week bloed laten prikken en alles was gelukkig goed alleen ontzetten last van me hormonen volgens de dokter.

ik hoop dat het snel over gaat!

ja pfffff hormonen! Ik vermoed dat ik het nog eens extra lang in stand houd door de borstvoeding. Wiebelig, geeeeen geduld, heel moe, absoluut geen zin in sex, geen behoefte aan sociaal gebeuren, geheugen foetsie... Tja ik weet van de vorige keer dat het echt wel 9 maanden duurt...
Ik heb wel laatst lekker kleren gekocht! Daardoor voelde ik me in ieder geval iets meer vrouw. Eindelijk een broek die ik dicht krijg ;)
Mijn buik is door de diastase echt verpest helaas. Ik durf nog niet naar de fysio te gaan voor het eindoordeel ;), want opereren doe ik toch voorlopig nog niet. Dan maar een "zwanger buikje"...

Ach hou op schei uit.
Ik kan me niet herinneren er na de bevalling van mijn dochter zo lang er last van te hebben gehad (maar ja misschien heb ik dat gewoon vergeten haha)

Ik zo ging het de goeie kant op met mijn geheugen na de bevalling, nu ineens is het weer helemaal niks. Ook luchtjes van eten kan ik soms niet verdragen en afvallen lukt nog niet.

Ik ben in staat om alweer een test te kopen, misschien dat mijn spiraaltje niet goed geplaatst is? Ja ik ga gewoon twijfelen haha.

Irritant is het wel. En dan iedere keer van die "leuke"opmerkingen over mijn geheugen... Ja ik doe het ook niet voor mijn lol hoor!
Succes dus, we moeten het nog ff handelen....

Liefs

ik herken het reneke,

afvallen wil nog niet en het lijkt net als ik naar mijn buik kijk dat ik zwanger ben.
ben momenteel ook nog erg emotioneel.

nou heb ik laatst kunstnagels laten zetten omdat ik nagelsbijt, en deze vielen er bij sommige vingers steeds af. zou zei die mw dat dat ook nog kon komen van de hormonen. dus als ik echt ontzwangerd ben dan proberen we het nogmaals.

succes allemaal met het ontzwangeren

Hmm, klinkt allemaal erg bekend. Mijn geheugen is werkelijk rampzalig. Ik had nooit moeite om dingen te onthouden, maar nu kan ik al vergeten wat ik ga doen als ik voor 1 boodschap naa de supermarkt ga.
Het afvallen gaat hier wel, maar veel te snel. Ik word nu letterlijk opgegeten door de kleine. Meer eten voor mij dus. Die blubberbuik vind ik wel irritant, ik hoop dat dat nog wel bijtrekt.
Qua kwaaltjes en emoties zou ik idd bijna denken dat ik zwanger ben... :-S

Oh gelukkig herkennen jullie het ook allemaal dus...ik stond al op het punt om een test te doen Ik heb na 5 maanden ook nog steeds geen menstruatie gezien niet dat ik die mis hoor maar zou blij zijn dat ik een spiraaltje kan laten plaatsen 2 kinderen baren binnen een jaar vindt ik wel iets te veel van het goede hahaha.....Krijg het al benauwd als ik eraan denk gelukkig heb ik er 3 en is dit ook niet meer aan de orde!

Terug
Bovenaan