Laatste ronde, laatste kansen!

A

Anoniem

Guest
Hey ladies,

het is inderdaad wel erg rustig momenteel op het forum, sowieso zijn er een paar aan het bevallen of die zijn er net klaar mee. Spannend hoor!!!!

Wij hebben hier nog 1,5 dag te tijd alleen vandaag en morgen nog! Anders kunnen we gezellig naar het ziekenhuis morgen voor een afspraak, bah bah bah!

Máár... het is mooi weer, de zon schijnt (hier nog) heerlijk, dus beeb, kom maar op

Hoe staan jullie er voor dames momenteel????

Groetjes

hier gaat t niet zo goed....

het huilen staat me nader dan het lachen..over 2 dagen ben ik uitgerekend en nog steeds geen teken van uitbraakpogingen hier haha..
Alles doet me zeer en ik wil zooooo veel maar k kan zo weinig..

Mijn rug doet erg pijn en dat remt me dus in alles wat ik wil doen! Ik ga zo maar weer op bed liggen..kruiswoordpuzzels doen  Bijna 22 jaar en nu al aan de puzzels hahaha! Maar ja, het kan niet al te lang meer duren toch??

Succes met de laatste loodjes en als we bevallen zijn zeggen we: ach...dit was het allemaal waard

Angela

Hoi hoi!
Vandaag is de dag waarop ik uitgerekend ben!
Maar alles is nog 'rustig'. Ik denk dat de kleine het te koud vindt om geboren te worden...  
Ik heb de laatste dagen wat meer last van harde buiken, maar voor de rest geen voortekens... Dus we wachten geduldig af...
Jullie ook veel succes met de laatste loodjes!!

groetjes van Iejoor
40 weken (spannend...)

Ik was afgelopen vrijdag uitgerekend, maar die kleine wil er nog niet uit... Heb de laatste 2 weken vrijwel elke nacht last van voorweeën, waardoor ik nog amper slaap. Erg fijn als je nog een peuter van 2 hebt rondlopen... zucht... Als onze uk er maandag nog niet is word ik gestript, maar of dat helpt...

groetjes,
Ikke mv 1 & ? (40 wkn 5 dgn)

he meiden
ook al ben ik ondertussen bevallen,ik leef nog steeds erg met jullie mee hoor!!!!
weet hoe zwaar het is vooral als je overtijd bent.
wil jullie bij deze dan ook een hart onder de riem steken.
liefs sil

Hoi meiden,

nou misschien is het hier eindelijk zover...
Voel me de hele dag al raar; moest vanmorgen opeens overgeven en vanmiddag toen ik ff naar mn moeder was weer (en das helemaal niets voor mij...).
Daarna begonnen de krampen: ze zijn al vrij pijnlijk, maar kan er nog geen duidelijk patroon in ontdekken...
Afwachten dus, maar er gebeurt in ieder geval iets (of het nou voorweeen zijn of het echte werk)

Ik hou jullie op de hoogte (of niet als het allemaal snel doorzet)

Liefs Nika (40w3)

Hey dames,

wat fijn om van jullie te horen (lezen).

Jeetje wat spannend allemaal he?

Nika; toi toi toi en voor de rest van de dames, nog eventjes!!!!!!!!

Hier is de situatie niet zo fijn; morgen 42 weken zwanger en nog geen teken van baby. Wel harde buiken maar niet pijnlijk ofzo.
Dat betekend morgen naar ziekenhuis, bah niets aan!

Groetjes!

Hoi meiden,

hierbij op de valreep nog even een berichtje van mij.
Sinds vannacht 12 uur ben ik aan het weeën opvangen.
Ze zijn nog redelijk te doen, dus denk dat ik nog wel even bezig ben.
Hopelijk zet het door!!!!

Tot snel, groetjes!

Terug
Bovenaan