laatste septmama ook bevallen!!!

A

Anoniem

Guest
nou, eindelijk!!!

ik geloof echt dat ik de aller laatste septembermama ben die is bevallen.
Op dinsdag 16 oktober ben ik bevallen van een schitterende zoon, hij heet Rubin en is met een keizersnede ter wereld gekomen. Hij doet het goed en mama  is goed herstellende.  
het was wel even schrikken, want het was de bedoeling dat hij  'gewoon' ter wereld zou komen, maar meneer had geen zin in die lange weg en besloot er tussenuit te knijpen en werd besloten een spoedkeizersnede te doen.  en binnen 15min is hij geboren.  
dat dit allemaal zo snel kon is omdat ik voor controle "toevallig' in het ziekenhuis was. gelukkig. stel je voor dat ik er niet was. het is van ons uit alleen al  dik een half uur naar het ziekenhuis.
maar alles is goed en gezond,  dus wij kunnen gaan genieten.  
memmeh/ chantal  

Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!

Hoe bedoel je dat hij er tussen uit probeerde te knijpen?

Groetjes Elise

Hoi

Gefeliciteerd! Ik vroeg me al af hoe het met je ging. Ik denk ook dat je de laatste septmama  bent...
Nogmaals gefeliciteerd!

x Petra

Gefeliciteerd met jullie zoon! Is hij verder helemaal in orde?

ja hoor alles is nu ondertussen prima met ons. goed geschrokken maar verder...
Wat ik bedoelde met 'er tussen uit knijpen', eigenlijk precies zoals het er staat. zijn hartslag was zo laag geworden dat die gewoon niet meer bestond. Men dacht dus werkelijk dat hij het niet zou halen. gelukkig hebben ze er toen zo'n spoed achter gezet dat hij het gered heeft.
Hij heeft eventjes een moeilijk begin gehad (zijn hart heeft het wat zwaar gehad), maar is er helemaal bovenop en er is niets meer aan hem te zien of te merken. gelukkig!! Hij is vandaag weer helemaal onderzocht en ze kunnen niets vinden wat abnormaal is, dus ik ga er van uit dat het helemaal goed komt.
Ik was in elk geval wel erg blij dat we ("toevallig") in het ziekenhuis waren. ik moet er niet aan denken dat we gewoon thuis waren, dan was hij er waarschijnlijk niet geweest of had hij er minimaal iets aan overgehouden.
mijn man en ik hebben ook meteen tegen elkaar gezegt dat een 3e kind er nooit zal komen. ook al zou ik graag een 3e kindje willen ik durf niet meer ik zou me de hele zwangerschap zorgen maken en aan het einde echt gek worden van de angst.

maar ja, ik ga nu gewoon genieten van mijn 2 gezonde zonen en natuurlijk van mijn man. Ik weet nu in elk geval dat mijn beide kinderen goed worden beschermd door iets of iemand (een geweldige  beschermengel) die ik echt enorm dankbaar ben.
ik wist altijd al wel dat je kinderen niet neemt maar krijgt en dat kinderen krijgen het grootste wonder is wat je mag overkomen, maar nu is het wel erg wonderlijk.

memmehh

Hartelijk gefeliciteerd!
Dat was zeker schrikken dat geloof ik graag. Ik ben erg blij voor jullie dat het goed is afgelopen. Wat je zegt kind(eren) krijg je en het blijft een wonder.

Geniet van je 3 mannen!!!

Liefs Angela en Remco!

Van harte gefeliciteerd met je zoon! Jullie nieuwe wonder, dat is het zeker.
Gelukkig is alles uiteindelijk  goed gegaan, geniet van je mannen.

liefs, daantje

Terug
Bovenaan