laatste tijd beetje down

A

Anoniem

Guest
Misschien kunnen jullie mij wat opvrolijken??
Een vriendin van mij, waar ik eerder al over geschreven heb, is weer zwanger......ze wordt elke keer in ronde 1 gelijk zwanger....heeft ook wel een paar miskramen gehad dus echt leuk is dat niet, maar ik ben op dat moment zoooo jaloers! Ik mag er van mezelf niet aan toegeven, maar ik wil ook zo graag....we zijn nu een half jaar bezig, en ik weet dat dit een reele tijd is om er mee bezig te zijn, maarja het blijft een beetje een dooddoener...
Ben de laatste tijd dan ook een beetje down, beetje uit mijn doen. Had gewoon nooit gedacht dat het normaal was dat eht een half jaar kon duren...naief misschien maar toch.
Vriendinnen vragen om de haverklap of ik nog niet zwanger ben, terwijl ik alleen maar gezegd heb dat ik graag kinderen wil, en niet eens dat ik er mee bezig ben. dat werkt natuurlijk ook frustrerend.
er worden om mij heen ook steeds baby's geboren of verwekt en op tv lijkt het ook nergens anders meer over te gaan....maar ja dat zal wel een beetje in mijn hoofd zitten hahaha
het voelt goed om het hier even van me af te schrijven....bedankt
Manon

Hoi Manon

Nou, dat gevoel kennen wij hier allemaal hoor. Ik zit zelf in de 8e ronde (negen maanden, heb een lange cyclus) En ik had ook nooit gedacht dat het zo lang zou duren. Toen wij net hadden besloten dat we wilden gaan proberen, vertelde mijn nicht dat ze zwanger was. Ik dacht o leuk dan kan ik nog een paar maanden mee-zwangeren. Maar helaas......Inmiddels is mijn kleine nichtje geboren en ben ik nog geen stap verder.
Ook is mijn buurvrouwtje laatst bevallen. Ineens hingen er allemaal balonnen op de galerij waar ik iedere dag een paar keer langs moest. Sinds die tijd ben ik ook een beetje down. Maar over het algemeen gaat het gevoel altijd weer weg hoor.

Onze tijd komt ook nog........
Geef je er even aan over, dan gaat de zon vanzelf weer schijnen...
Veel liefs Annet

Terug
Bovenaan