laatste tips voor verjaardag???

A

Anoniem

Guest
Zondag wordt Thijs alweer 1 jaar, en hoewel we gewoon lekker open huis hebben die dag hek ik steeds het gevoel dat ik iets vergeet Zal er wel gewoon bij horen. Heb vorige week al bij de bakker een slagroomtaart besteld die hij gaat versieren met spekjes en smarties. Ook heb ik vla en zo besteld, en tegen de avond doe ik gewoon stokbrood met franse kaas en worst en salade. Voor de kids ga ik 2 deuren verder frietjes halen, Ben vandaag al wat inkopen gaan doen, de oudste mochten snoeppies uitzoeken, daar heb ik in ieder geval geen tekort aan,hihi. Heb gistermiddag ook al een bumba in elkaar geknutseld om op de taart te zetten. Heeft iemand nog leuke tips voor die dag? groetjes Wendy

Hmmm....

slingers en ballonnen?
1 kaarsje voor de taart?
verjaardagskadootje?
servetjes / slabbetjes?
wegwerpbestek en -bordjes?
blikken soep?
een feestmuts of zelfgemaakte troon?
"hoera" leren roepen?

hahaha, ik weet het echt niet wat je nog vergeten zou kunnen zijn. Maak er een leuke dag van!

Groetjes,
Ellen mv Julian

ohw..het is al laat voor mij: ik bedoel geen troon, maar een kroon!

Welterusten!

Ellen mv Julian

Ja, inderdaad, maar je wilt gewoon alles in orde hebben hé? Groetjes Wendy

Wow! Je hebt echt wel genoeg! Ik neem aan dat je ook genoeg drinken hebt enzo dus je zal niks tekort komen en je bezoek ook niet.
1 tip: Vergeet niks op tafel te zetten. Na de verjaardag van Tyche kwam ik erachter dat we nog 2 mega grote zakken spek in de kast hadden liggen.
Die had ik toen dus gekocht omdat ik dat zo leuk vond om op tafel te zetten.. zucht.

Groetjes Kirsten en alvast een fijne dag gewenst!

Terug
Bovenaan