Laatste trimester, steken van onderen

<p>Sinds een tijdje ervaar ik 'steken' van onderen, ik ben nu 38 + 3 en ik vroeg me af of dit voor andere ook herkenbaar is. </p><p>Ik heb een tijdje gedacht dat het lag aan het maken van een verkeerde beweging maar nu ervaar ik het ook in rust. </p><p>Het is een korte maar felle pijn, aanstaande woensdag heb ik weer een controle afspraak en dan ga ik dit uiteraard even navragen. </p><p>Zijn er meer mensen die dit gevoel herkennen?</p>

Herkenbaar hoor van toen ik zwanger  was.dat komt omdat zij of hij is ingedaald of aan het indalen is. En je lichaam zoch langzaam  aan het voorbereiden isop de bevalling
Succes met de laatste loodjes 

Vanmiddag op controle geweest en de kleine is zo goed als helemaal ingedaald. Waarschijnlijk geeft dit druk op banden, zenuwen of bekken waardoor er af en toe steken ontstaan. Niets zorgwekkends, komt wel vaker voor en hoort er bij.

Vanmiddag op controle geweest en de kleine is zo goed als helemaal ingedaald. Waarschijnlijk geeft dit druk op banden, zenuwen of bekken waardoor er af en toe steken ontstaan. Niets zorgwekkends, komt wel vaker voor en hoort er bij.

Terug
Bovenaan