laatste trimester!!

Jaja, we zijn het laatste trimester ingegaan!!! De laatste 3 maandjes zijn begonnen!
Hoe is het met de kwaaltjes bij jullie?

Zelf heb ik last van jeuk, benauwd gevoel en brandend maagzuur. Verder gaat het prima haha. Afgelopen weekend was echt even zwaar k*t. Ik voelde me erg raar. Had niet duidelijk last van iets maar kon nauwelijks op mn benen staan en huilde al als iemand iets tegen me zei. Gelukkig is dat nu over! Volgende week mag ik weer op controle! Daarna nog 1x 3 weken ertussen en dan gaan we de bevalling al bespreken!

Geniet van de kleine dames, ondanks de kwaaltjes!
Liefs ciomama

Hoi raar idee hoor het laatste trimester. Nog 13 weken bij mij.

Hier gaat het wel iets minder, veel pijn en die wordt ook alleen maar erger. Lijkt wel bekkeninstabiliteit. Volgende week naar de VK en dan bespreken. Heb vaak heel veel pijn na een klein stukje lopen.
Kan mij er nog steeds niet goed bij neerleggen dat ik mij misschien wel volledig moet gaan ziek melden. Dan zit ik ook maar thuis, moet ik ook niet aan denken.

Ondanks alles, kan ik nogsteeds genieten van mijn kleintje. Lekker trappen en dat doet mij goed. Nog even en dan heb ik hem in mijn handen, en dan vergeet je deze maanden ook weer snel

xxx

Hier gaat t nog goed, nog 10 weken en 6 dagen haha, heel gek. Ik heb weinig last van dingen alleen idd een benauwd gevoel af en toe en maagzuur maar goed hoort er allemaal bij, verder geen gekke dingen. Tuurlijk merk ik t wel als ik teveel gedaan heb dan heb last van mijn rug enz maar goed ook dat is te doen.

Morgen heb ik een groeiecho maar vorige op controle heeft gyn ook echo gemaakt (net als altijd haha) en die verwachtte niks geks. En dan mag ik om de 2 weken komen dus dan de eerste week van jan weer naar vk en dan 2 weken later naar gyn en zo tellen we langzaam af naar 4 maart.

xx

Hier gaat ook alles lekker. Net 1,5 week last van mijn rug gehad, maar dat is nu aan de betere hand gelukkig. Verder af en toe wat zuur maar ook niet erg veel. Ik mag niet klagen in ieder geval. Ik ben zwaar aan het aftellen naar mijn verlof. Nog 9 weken! Haha..

Geniet nog even lekker dames!

hier nog 13 weken te gaan.
maag zuur heb ik vaak snachts, heb wel nog steeds veel last van me zenwu in me been en moe zijn.
verder gaat het wel goed op soms rugpijn na

nog 10 weken en 3 dagen te gaan!!

zo blij dat het einde in zicht komt

nog steeds chronisch moe en misselijk
daarnaast bekkeninstabiliteit en bijna dagelijks weer ff overgeven.

zti nog steeds fulltime in ziektewet, alleen okt en nov 4 uur per week gewerkt en dat was het alweer

Maar de feestdagen kmoen eraan, na kerst een echo, en begin mij echt op de baby te richten merk ik, beetje last van leeuwinnengevoel, je moet nu niet aan mijn man of kind komen grauw

maar na 3 weken griep be nik een stuk optimistischer geworden

Hoiii !!
Ja bizar he !? Wat gaat het allemaal snell !! Ongelofelijk !! Maandag was ik 28 weken, dus zijn we de 7de maand ingegaan. Het is ons eerste kindje en kan me echt helemaal niets bij voorstellen hoe het zal zijn. Het is ook een ongeplande zwangerschap, dus we waren er helemaal niet mee bezig !!
Ik voel me meer dan prima ! Gaat echt super (normaal gesproken ben ik iemand die overal last van heeft.. ben altijd chronisch moe, heb buikpijn en veel hoofdpijn.. dat zijn redenen waarom ik vorig jaar gestopt ben met werken.. even tijd voor mezelf). Maar nu voel ik me top !! heb super veel energie, geen last van mijn buik, niet van mijn hoofd.. en ook... GEEN pukkels haha daar ben ik ook een klantje van ! Dus dat is nog het meest wat ik waardeer haha
Wel heb ik last van brandend maagzuur.. (klein stukje van een rauwe aardappel eten, of aardappelsap schijnt te helpen.. maar het staat me niet aan dus nog niet geprobeerd haha) en af en toe moeilijk slapen.. af en toe ook eeen vaginale infectie ... maar meer niet !
Ik heb ook nog totaal geen dikke buik... je zou niet zeggen dat ik 7 maanden zwanger ben ;) dus dat is op zch wel prettig! Kan alles gewoon nog prima doen !

Nou nnu de laatste loodjes.. en nog even dan kunnen we gaan spelen met de baby :D

Fijne dagen !

Veel liefs !

Terug
Bovenaan