laatste uitslagen gehad en neem voor nu afscheid van het forum

Hoi allemaal

Ik heb vandaag de laatse uitslagen gehad van het ziekenhuis. Mijn miskraam heeft 8 weken geduurd bij elkaar. De gyn vertelde dat dat wel uitzonderlijk lang is. voor de rest hoeven we ons geen zorgen te maken. Met mij en met mijn man is alles goed, niets staat ons in de weg om zwanger te worden.  We mogen het tot eind feb volgende jaar gaan proberen of het weer wil lukken met zwanger worden. Lukt het niet dan wordt het IVF(dit komt omdat ik nu 39 ben en ik nog in aanmerking kom hiervoor)
Ik ga voorlopig van het forum afscheid nemen, maar ik zal jullie wel blijven volgen. Ik ben even toe aan rust. Ben bij tijd en wijlen erg emotioneel. De zwangerschap en miskraam hebben heel veel energie gevreten, ben ruim 10 kilo afgevallen en erg moe.

Liefs

Lydia

Lieve Lydia,

Ik kan me goed voorstellen dat je nu eerst bij moet komen van de gebeurtenissen! 8 weken! Meid, wat lang. Ik hoop dat je vlot weer opknapt, en dat jullie vlot weer zwanger zijn. Dat er geen ivf nodig is.

Heel veel sterkte en geluk!

Groetjes, Kat

Hoi Lydia,

Ik sluit me volledig aan bij wat Kat hierboven geschreven heeft en wil je het allerbeste wensen. Hopelijk heb je snel weer goed nieuws te melden!

Groetjes Sandra

Hoi Lydia,

Fijn dat alles goed is bij jullie (lichamelijk dan...) Kan me voorstellen dat je even afstand wilt nemen. Natuurlijk ben je altijd welkom om even iets te lezen o.i.d.
heel veel sterkte en hopelijk tot ziens op het zwanger ZIJN forum over een tijdje.

Groetjes
ineke

Hoi Lydia,
Pff, 8weken dat vergt wel iets van je lichaam. Gelukkig weet je wel dat je beiden gezond bent. neem lekker de tijd voor jezelf en vooral ook voor elkaar. Ik hoop op een spontaan wondertje voor je.
Sterkte!

Terug
Bovenaan