Laatste update Mieka bloeddruk

Vanmorgen ben ik weer voor controle naar ziekenhuis geweest. 9uur in de ochtend
Mijn bloeddruk was iets lager dan vrijdag.
Vrijdag 150/95-100 en sp eiwit in urine
Nu 90. Nog steeds hoog maar gelukkig wel lager dan vrijdag. Hoofdpijn blijft sudderen.
As dinsdag mag ik een nieuwe afspraak voor die dag mk voor controle. Dus ik denk dat ik om de dag gecontroleerd ga worden. Ik weet niet wat normaal is.
Ze maakte vandaag duidelijk dat we thuis bevallen uit ons hoofd moesten zetten. Jammer maarja het is niet anders.

Hele fijne pasen allen! ;)

Hoi Mieka,

Fijn dat je bloeddruk toch iets gezakt is, al blijft ie wel hoog. Ik moest toen ik eenmaal zon hoge bloeddruk had iedere dag naar het ziekenhuis. Dit heeft drie dagen geduurd en toen hebben ze me ingeleid. Maar is natuurlijk afhankelijk denk ik van hoelang je zwanger bent. Ik was toen net 37 weken, dus ja, dan gaan ze de baby sneller halen.

In het ziekenhuis bevallen is ook niet zo erg hoor. Ik zag er enorm tegen op, maar het is me 100 % meegevallen.

Hoi Mieka,

Fijn dat je bloeddruk toch iets gezakt is, al blijft ie wel hoog. Ik moest toen ik eenmaal zon hoge bloeddruk had iedere dag naar het ziekenhuis. Dit heeft drie dagen geduurd en toen hebben ze me ingeleid. Maar is natuurlijk afhankelijk denk ik van hoelang je zwanger bent. Ik was toen net 37 weken, dus ja, dan gaan ze de baby sneller halen.

In het ziekenhuis bevallen is ook niet zo erg hoor. Ik zag er enorm tegen op, maar het is me 100 % meegevallen.

Lieve Mieka, vervelend dat je bloeddruk zo hoog is! En het ziekenhuis valt idd wel mee, alles is er in ieder geval bij de hand weet ik uit ervaring :)

Veel liefs

He meiden.
Lief dat jullie zo snel reageren.
Ik ben morgen 39 wk zwanger, dus ook op het einde.
Fijn om te horen dat het jullie goed bevallen is. Dat geeft mij ook meer rust ;)
Moonpoontje: Had je ook zoveel last v hoofdpijn?

x

vervelend joh! Maar wel goed dat ze je in de gaten houden. Het belangrijkste is tenslotte dat het met jou en de baby goed blijft gaan.
Ik heb me inmiddels ook al helemaal neergelegd bij het feit dat het een zh bevalling gaat worden...

Terug
Bovenaan