Laatste update..

Hoi meiden,
allereerst;ELLEN;ik wil je heel veel sterkte wensen!jeetje meis,wat rot voor jullie;kan me voorstellen dat je bang bent,het enige wat ik kan zeggen is dat ik aan je denk!
En SAN;ik heb je geprobeerd te mailen maar kreeg het weer terug,blijkbaar het adres niet goed ingetypt,gelukkig zie ik je naam weer voorbij komen;hoe is het nu met je???
War betreft mijzelf; na vanmiddag geklust te hebben verllor ik weer heel lichtjes wat bloed,lichtrood en daarna roze/lichtbruine afscheiding.nu leek het weer gestopt,maar heb wel een ongi gevoel in mijn onderbuik;zeurderig. ik denk zelf dat ik morgen of maandag ongi wordt,was vorige ronde ook zo.heb verder geen verschijnselen.
we zien het wel;ik had het deze ronde ook niet verwacht,maar heeel stiekem hou je het toch in je achterhoofd.
affijn;jammer wel,maar ben niet echt teleurgesteld.ben er minder mee bezig en dat voelt toch beter dan elke maand die spanning en stress...gaan dus zeer w.s ronde 9 in.
INGE;hopelijk heb jij meer succes! en de rest natuurlijk ook!
gr. petra
 
Wat ben ik toch een doos!!!!!moet echt weer naar de kapper om meblond te laten verven....of zal het de leeftijd zijn???(bijna 30)
Sorry Inge!!!je dacht een paar berichten terug al dat je ongi was geworden! en daar heb ik ook nog op gereageerd....soms wordt ik echt moe van mezelf...
heeft het doorgezet? (hopelijk niet, en was het een innestelling..)
groetjes van een"blonde"verstrooide petra
 
Terug
Bovenaan