laatste update..

A

Anoniem

Guest
voor degenen die het willen weten en ook niet op het andere forum zitten(als zwanger worden langer duurt)
de uitslag van sde echo is helaas al bekend..dacht dat ik het ook hier al vermeld had. door trombose(na een ongeluk) hefft mijn man blijkbaar helemaal geen aders naar zijn balzak lopen (door de trombose is het zelf een andere weg gaan zoeken) waardoor het zaad dus te warm wordt en afsterft.
operatie is sowieso in nederland niet mogelijk en de artsen vragen zich af of deze zware operatie uberhaupt wel het gewenste resultaat oplevert. 18 jan.krijgen we alle uitslagen officieel en hopen er nog iets positiefs over te horen...het was een schok een dag voor kerst,maar we blijven hoop houden. inmiddels hebben we genoeg afleiding aan patser ons ondeugende katertje van 3maanden..

gr. petra

Hoi Petra,

Wat een ontzettend vervelend nieuws hebben jullie gekregen....
Dan val je echt even in een gat...
Ik wens je heel veel sterkte toe, en je mannetje natuurlijk ook!
Heel veel sterkte 18 januari, ik denk aan je!

Liefs,

Ginger

dank je wel,het lijkt alleen wel alsof je langzaam aan aan de mindere berichten went...maar we houden hoop.
ik hoop dan ook dat jij en alle anderen toch ook snel zwanger zullen worden..op een vruchtbaar 2005!!

Hoi Petra,

Wat verschrikkelijk nieuws !!! Ook ik wil jullie even heel veel succes wensen 18 januari. En ook voor jullie een vruchtbaar, gelukkig en gezond 2005 !!!!

Veel liefs Biaggi

Bah wat naar allemaal daar wordt je echt moedeloos van. Hopelijk brengt 2005 jullie ook positief nieuws en kunnen jullie hopelijk toch zwanger worden veel liefs rozemarijn

Hoi lieve Petra,

Ik had je slechte nieuws al eerder van je gelezen, en leef nog steeds met je mee!!Ik wens je veel sterkte met verwerken!

Goed van jullie dat jullie afleiding zoeken met zo'n jong poesje. Leuke naam, zeg, Patser! Wij hebben op eerste kerstdag juist afscheid moeten nemen van een van onze twee katten. Hij had een verstopte urinebuis, voor de tweede keer, en we konden de behandeling niet meer betalen. Toen bood de dierenarts ons aan om hem toch te behandelen als wij de consultkosten zouden betalen, en de kosten die we anders voor euthanasie hadden moeten betalen. Maar dan moesten we wel afstand van hem doen... Een rotbeslissing, maar we hebben het toch gedaan. Nu krijgt hij tenminste weer een kans op een goed leven. Hij was nog veel te jong om hem een spuitje te laten geven, 4 jaar nog maar. Ik ben blij dat hij leeft, maar we missen hem enorm. Het was zo'n lieve goedzak.

Maandag hebben we twee jonge konijntjes gehaald. Dat waren we al een tijdje van plan. Het neemt het gemis niet weg, natuurlijk, maar we genieten wel veel van ze. Ze zijn zo vrolijk en avontuurlijk, en ze zien er schattig uit, met van die hangoortjes. Ze zitten buiten in een hok, en vanuit de kamer kunnen we ze goed zien, heel gezellig! Af en toe mogen ze binnen in de kamer rondhopsen. Ze kunnen heel leuk spelen met een prop papier.

Ik hoop dat 2005 jullie heel veel moois en goeds brengt!

Liefs, Inge

Terug
Bovenaan