Laatste vakantiedag, moet dinsdag weer werken!

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Ik heb vanochtend wat gereageerd op berichten maar ik dacht schrijf er zelf ook nog eentje.

Ik moet dinsdag weer gaan werken. Mijn vakantie zit erop. Ik heb op maandag altijd vrij dus die dag tel ik als vakantie niet meer mee.

Maar wat hebben we toch een rare vakantie gehad. Eerste week positief getest. In dat weekend eropvolgend bloedverlies, donderdag naar de dokter, 's middags test gedaan en die was negatief. Ik heb het gevoel dat we dus 2 weken hebben weggegooid, maar het is beter dat dit in de vakantie was gebeurd.

Laatste week een beetje van vakantie kunnen genieten, beetje weggeweest aan zee. en de draad weer oppakken. Beetje gemengd gevoel, het lijkt wel of ik de afgelopen 3 weken in een andere wereld hebt geleefd. En dan ben ik nog niet eens echt weggeweest!

Dit waren een enkele overpeinzingen   van een meisje dat wel een hele rare vakantie heeft gehad.

groetjes
talke

Ja heeft echt een geweldige impact he een MK...balen van jullie vakantie, maar nu was je tenminste wel thuis...op je werk voelde je mischien nog vreselijker...mischien dat je nog wat daagejs over hebt om nog over een paar weken eens zamen iets leuks te doen?? Veel succes verder!! En mischien een tip mits je dit wil: Je kunt je vakantiedagen declareren als je een doktersverklaring hebt dat je ziek/Mk hebt gehad. dan krijg je officieel ziektewet vergoeding en je dagen gecompenseerd en sommige vakantiedagen weer terug. Tis wel per bedrijf verschillend, maar je kunt het met je baas overleggen mits je dit wil...nogmaals sterkte!!

liefs sweety

Hoi Sweety,

Inderdaad een  grote impact heeft het wel. Klinkt gek maar ik ben ook niet meer de meid van 3 weken geleden. Ben innerlijk meer tot rust gekomen, dat klinkt een beetje gek maar zo voel ik het wel.

Ik ben een echt planmeisje   alles maar tot in de puntjes plannen. Ik ben erachter gekomen hoezeer je dit probeert hoe minder er uit komt van wat je voor ogen had. Ik leef nu meer bij de dag, om het maar zo te zeggen. Hoop dat ik da vol kan houden.

En over het declareren van de dagen. Ik heb erover nagedacht maar ik doe het niet, wil dit niet aan de grote klok gaan hangen. Het is toch wel heel erg privé. Dat hoeft mijn baas niet te weten.

groetjes
talke

hoi hoi

Dat had ik ook...Ben nu veel relaxter het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat...Ik wist dat ik zwanger kon worden en dat gaf mij al veel meer rust, ookal had het geen leuke uitkomst. Mischien dat ik daarom weer meteen zwanger was wie weet?? Ik was er in ieder geval niet mee bezig die maand.

Is ook je goed recht hoor! doen waar jij je oke bij voelt. Op zondag verloor ik definitief het vruchtje en op maandag was ik gewoon aan het werk. ik wilde bezig blijven en er niet te veel aan denken, deed ik savonds wel genoeg. ieder verwerkt het toch op zijn/haar eigen manier.

hopelijk ben je snel weer zwanger wanneer je er weer aan toe bent!!

liefs en een dikke knuffel!!

Hi Meid,

ik wil je nog even heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Ik ga echt heel hard voor je duimen dat het snel raak mag zijn.

dikke x
Lin

Terug
Bovenaan