laatste voeding met flesvoeding beginnen

hi
als je met flesvoeding wilt beginnen, moet je dit dan altijd overdag doen?
ik was van plan om de laatste voeding , 23:00 de fles te geven om eens te kijken of m'n zoontje dan misschien wat langer slaapt
want nu met bv komt hij vaak nog 2 x 's nachts
maar overal lees ik terug dat je bij afbouwen of combineren altijd de voeding moet nemen waarbij het minste wordt gedronken, maar ik heb dus geen idee wanneer dat is omdat ik bv geef
maar ik zou zo graag na 10 weken weer eens een uurtje of 4 achter elkaar slapen...
groetjes mel

hallo, ik geef ook bv en geef geen kunstvoeding, maar  ik ken meerdere moeders die de laatste voeding een flesvoeding hebben gegeven. Dus volgens mij maakt  kun je het gewoon proberen. Ik ben wel benieuwd of het werkt.

hai..

ik persoonlijk ben in 1x overgestapt op de flesvoeding...mijn dochter kreeg niet genoeg voeding binnen via de borstvoeding..
MAAR mijn schoonzusje geeft al 4,5maand borstvoeding en die vertelde me dat ze bij de laatste voeding het volgende doet: na een half uur borstvoeding gaat haar zoontje van de borst af, en krijgt dan een flesje van 90cc, met 2 schepjes nutrilon(ipv 3 schepjes)...daar slaapt hij de hele nacht op!
misschien heb je wat aan deze tip...

groetjes minie

Hoi,

Volgens mij moet je gewoon beginnen met de voeding die jij het liefst als eerst wil vervangen. Die je zelf het "onhandigst" vindt om te geven.  

Succes.

Groetjes,
Linda    

Terug
Bovenaan