laatste voeding om 20:00

Hallo

Mijn grote zoon van zes weken heeft al een week zijn laatste voeding om 20:00. Hij slaapt dan tot 3:00. Ik vind het fijn dat hij zolang doorslaapt maar het zou handig zijn als hij van 23:00 tot 6:00 zou slapen. Ik heb geprobeerd hem om 11 uur wakker te maken maar dat vind ik niet erg fijn   (hij ook niet denk ik)  en dan wordt hij toch gewoon om 3 uur weer wakker.

weet iemand hoe ik hem toch de nacht door kan laten slapen.   Vannochtend heef thij wel de voeding van 6 uur overgeslagen maar helaas niet die van drie uur.

Bedankt anna

Hoi Anna,
Mijn kinderen deden altijd hetzelfde. Helaas kan ik je niet vertellen hoe je naar de 23:00-6:00 moet gaan, maar ik kan je wel vertellen dat je kindje op de goede weg is hoor. De tijd dat ze s'nachts wakker worden (nu 3:00) wordt steeds later. Dat gaat vanzelf, daar hoef je niks aan te doen. Hij is nu pas zes weken, dus dan slaapt hij al aardig goed. Het zal waarschijnlijk vrij snel 4 en dan 5 uur worden. Als je dan zelf op tijd naar bed gaat en hij slaapt na de voeding gewoon weer door, kom je toch goed aan je nachtrust Mijn zoontje is nu 6 maanden en slaapt van 7 tot half zeven-zeven uur.
Heb geduld.
Ivy

Hoi Anna,

Mijn dochter begon toen ze zo oud was hetzelfde te vertonen. Bij mij werkte het wel als ik haar om 22.00 uur wakker maakte. Niet meteen de eerste keer. Eerst werd ze om vier uur wakker, toen om vijf en zo werd het steeds later. Wakker maken moest wel zachtjes gebeuren anders ging het alarm (een gillende baby) af.

Groetjes,
Miriam

Bedankt !!!

Maar het gaat opeens erg goed, zoals je al schreef even geduld en hij slaapt de nacht door. Vannacht heef thij zelfs van 22:00 tot 6 uur geslapen. Precies zoals ik gehoopt had. Ik hoefde hem daar niet eens voor te programeren of te trainen hij deed het geheel uit zich zelf. Ik was   er erg blij mee. Wie weet heeft hij nu een nieuw ritme gevonden die bij ons slaapritme past.

Groetjes Anna

Terug
Bovenaan