laatste voeding overslaan

hoi mijn naam is gina en heb een dochtertje van11weken ze wil de laatste voeding van 11 uur maar voor de helft op drinken .ze krijgt 5 flessen op een dag.7uur 200ml 11uur 200ml 15uur 200ml 19uur 200ml en de laatste om 22.30 120ml. kan ik haar gewoon door laten slapen tot 7uur de volgende dag?

je zou het kunnen proberen.
Wordt ze om 7.00 zelf wakker of moet je haar wakker maken.
Zit zelf nu ook in dat grensgebied met Merel 15 weken.
Om 22.30 krijgt ze nog een flesje maar als ik heel veel geluk heb drinkt ze er 100cc uit.
Vervolgens slaapt ze door tot minimaal 8.30 Vanochtend zelfs 9.15.
Tja proberen he.
Hou wel goed is de gaten dat ze 'sochtends dan niet helemaal slap ed is.
Dat kan en teken zijn dat ze te wienig voeding heeft gerkegen.

o ja je zou natuurlijk ook eerst de voeding van 19.00 op 21.00 bv kunnen proberen te zetten
Scheelt toch weer twee uur.
en dat je die laatste voeding dan over de rest van de dag een keer geef.

Hoi!

Bij mij op het cb zeiden ze dat je dan gewoon je kindje door mag laten slapen. Hij/zij wordt wel wakker als ie honger heeft. Je mag dit alleen niet doen bij heel jonge baby's omdat er stofwisselingsziekten bestaan waarbij kindjes dan niet wakker worden en dus een te laag bloedsuikergehalte krijgen, maar op die ziekten wordt bij de hielprik getest. Dit is in ieder geval wat mij verteld is. Mijn zoontje slaapt vanaf 8 weken al door. Hij krijgt om 8 uur zijn laatste fles en slaapt dan het klokje rond. Een enkele keer wordt hij eerder wakker en dan heeft hij inderdaad trek, en dat laat hij weten ook.
Ik zou het dus gewoon proberen.

Groeten,
Noa

hoi ben ik weer bedankt kaatje o en noa voor jullie reactie ik ga gewoon proberen om de laatste fles te laten vervallen en zie wel hoe mijn dochtertje hier op reageerd

Terug
Bovenaan