Laatste voeding rond 20:00 uur???

Hoi meiden,

Min dochter van 3,5 maand oud is het de laatste dagen rond 20:00 uur behoorlijk zat, en wil slapen.
Nu krijgt ze haar laatste voeding rond 22:00 uur, wat betekent dat ik haar ervoor wakker moet maken.
Helaas gaat ze dan na die voeding niet meer slapen, het is dan echt drama!!!

Hebben jullie hier ervaring mee en hoe hebben jullie dit opgelost.
Mijn dochter krijgt 5 voedingen van 200cc en in de laatste voeding 2 eetlepels nutrix.

Groetjes,
Marjolein
 
Hoi,

misschien is ze er aan toe om 19:30 de laatste fles en dan lekker doorhalen de hele nacht? Je zou eens kunnen proberen hoe ze dat vindt. Ik weet niet hoe je schema eruit ziet, misschien kan je   wat schuiven of gewoon kijken hoeveel ze om 19:30 nog lust (aftanken zeggen wij hier oneerbiedig...) en dan hopen dat ze het ermee wil doen tot de volgende ochtend.

Succes ermee, Joke.
 
quote: Feetje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2006 20:24:26'));

Hoi meiden,

Min dochter van 3,5 maand oud is het de laatste dagen rond 20:00 uur behoorlijk zat, en wil slapen.
Nu krijgt ze haar laatste voeding rond 22:00 uur, wat betekent dat ik haar ervoor wakker moet maken.
Helaas gaat ze dan na die voeding niet meer slapen, het is dan echt drama!!!

Hebben jullie hier ervaring mee en hoe hebben jullie dit opgelost.
Mijn dochter krijgt 5 voedingen van 200cc en in de laatste voeding 2 eetlepels nutrix.

Groetjes,
Marjolein

Hoi Marjolein,

Het is voor mij al weer even geleden, maar wat ik me er van kan herinderen is dat wij  de voeding van 20:00 uur iets meer gaven. Dan is ze niet iets meer vol en heeft ze de voeding van 22:00 niet meer nodig. Wij hebben het geprobeert en je merkt vanzelf of ze door slaapt of niet.

Succes er mee.

Groetjes Astrid
 
Hallo,

Ik denk ook dat je het gewoon (nou ja gewoon...) moet uitproberen. Onze dochter moesten we op een gegeven moment ook steeds wakker maken voor de laatste voeding. Gelukkig sliep ze wel gewoon weer verder. Maar we hebben het geprobeerd en ze heeft zich 's nachts (gelukkig) niet gemeld. Als het niet voldoende is, meld ze zich vanzelf wel weer. Oja, ook wij deden in de laatste fles dan iets meer en deden er rijstebloem bij in. Werkt als een tiet (hahaha)!!!

Succes ermee
 
Hoi marjolein
Onze dochter nu alweer 5 mnd moest ik op den duur ook telkens wakker maken.
Ik heb toen de laatste fles vervroegd en op 2000 gezet.
Ik dacht in eerste instantie dan zal ik er maar   rijstebloem bijdoen maar ze had zoiets van wat is dit.
Dus toen toch maar gewoon 200 ml melk en daar sliep ze perfect op tot de volgende morgen ongeveer 700.
Ik denk dat je het misschien gewoon een keer zou moeten proberen kijken hoe ze reageert. sucses groetjes meike
 
Terug
Bovenaan