Laatste voeding

Mijn dochtertje krijgt haar laatste voeding rond 22.00-23.30 uur. We maken haar voor deze voeding wel wakker, want haar een na laatste voeding krijgt ze rond een uurtje of 20.00 uur. Maken jullie jullie baby’tje ook nog wakker voor de laatste voeding? Want ik denk anders komt ze zelf rond een uurtje of 2/3 terwijl ze al best doorslaapt na haar voeding van 23.00

Wij hebben ons zoontje na 6 weken bijna nooit wakker gemaakt voor een voeding, altijd op verzoek gevoed. Hij liet de voeding van rond 23.00 al snel zelf vallen, kwam toen nog wel rond 2 a 3 in de nacht. Dit schoof vanzelf steeds verder op en nu met 6 maandan slaap hij van 7 tot 6.
Overigens hebben wij toen hij nog voor een nachtvoeding kwam een paar keer georobeerd hem wel een voeding te geven tussen 22 en 23 maar daar werd hij zeer chagarijning van, dronk dan slecht en had veel moeite om weer in slaap te valleb dus daar zijn we snel mee gestopt haha!

Ik heb dit bij mijn 2 kindjes wel gedaan. en uiteindelijk (ik weet niet precies met hoeveel maanden) een keer proberen te laten liggen en kijken of ze door sliepen .
Ik zou dit ook weer bij ons volgende kindje doen.  ?

Onze dochtertje komt echt zelf precies op tijd voor haar voeding. Ze is nog beetje ad kleine kant. 3700 gr, 53,5 cm en 2 maanden. Ze mag vd cb tussen 80-100cc drinken en 7 voedingen. De 8e voeding hoeft ze niet meer. Vandaar dat ik twijfel of ik die can 23.00 moet geven. Ze komt anders wel vanzelf rond 2/3 uur , maar dalijk raakt ze daar aan gewend?

Ik heb ze nog nooit wakker gemaakt voor een voeding.
Mijn jongste is nu 5 weken en komt zelf om de 4 uur maar na de fles van 23 ong. Slaapt ie al door tot 7.
Doe wat je gevoel je zegt.
Succes

Je kan ook droomvoeden. Dat deed ik op geven moment. Baby kon wel doorslapen maar werd zonder voeding later in de nacht altijd onrustig. Dus ik pakte hem rond 22/23 slapend op en hij dronk zn flesje op. Nog even (slapend) rechtop tegen mij aanhouden een paar minuutjes en weer wegleggen. Zo sliep hij de rest van de nacht rustiger door

Terug
Bovenaan