laatste voeding

Hoe oud zijn de baby's als ze om 19.00-19.30 hun laatste voeding krijgen. Is dat met ongeveer 8 maand? Mijn dochter is nu 5 maand en krijgt haar laatste fles tussen 20.30-21.15 het is maar net hoe laat ze 's ochtends is met de eerste voeding. Groetjes
 
hoi

mijn zoontje is nu 5 maanden en die heeft zijn laatste fles rond half 8. omdat ze meestal rond de 5 mnden met de laatste fles mogen stoppen. maar om op die tijd te komen moet ik m wel wakker maken rond de zelfde tijd smorgens. t is wat je dus zelf zegt. soms is bij ons de laatste voeding ook rond een uur of 9/10 want dan laat ik hem gewoon slapen en geef ik smorgens pas de fles als ie wakker word. maar als ik soms hier de verhalen lees, zie ik wel dat ze op elk buro weer wat anders zeggen.

doei groetjes
 
mijn dochter is vierv en een halve maand en krijgt om 7.30 de laatste, ik denk maar zo als ze honger hebben melden ze zich wel toch, en ze groeid goed dus.....sissy
 
ja ik zit met het zelfde probleem ik ben vanmorgen naar de wijk geweest maar daat word je ook niet wijzer van
mijn zoontje is 4 maanden en zit nu om de 4 uur maar de laatste fles drinkt hij moeilijk leeg. nu was het vandaag half acht voordat hij wakker was en is de laatste dus om 23.30 uur wat zouden jullie daarmee doen
 
Mijn zoontje was ongeveer 6 maanden toen hij de laatste fles om 19.00 uur kreeg.
Ik merk wel dat regelmaat belangrijk is. Hij krijgt 's ochtends altijd om 07.30 een fles, ook in de weekenden!
Ik heb de laatste fles telkens met een half uur vervroegd. Zelfde tijdstip een aantal dagen aanhouden en dan weer een half uur vroeger. Werkt prima.
Wel jammer dat de laatste fles wegging.
Ik vond hem altijd nog heel gezellig.


 
Heb gelukkig absoluut geen probleem met de voedingen. Mijn zoontjes zijn 4,5 maand en krijgen 4 flessen van 240cc per dag. Ca. 7.30, 12.00, 16.30 en 21.00. Dit gaat uitstekend, maar je moet je natuurlijk wel aan die regelmaat houden. Wij maken ook geen uitzondering of het nu weekend is of niet. Soms zijn ze vanzelf wakker en indien niet wekken we ze om die tijd. Hier hebben ze absoluut geen probleem mee.
Is wel handig dat je 's avonds lekker op tijd in je bed kunt liggen als je 's morgens om 05.30 op moet staan om te gaan werken!
 
Ik heb een dochter van 5 maanden. Vanaf dat ze 4 maanden was (en nu nog) krijgt ze haar laatste fles om 6 uur, deze fles is aangelengd met 1 lepeltje pap. Ze slaapt door tot 7 uur smorgens (was 8 uur, maar t wordt steeds vroeger licht).
 
Terug
Bovenaan