laatste voeding

hoi, ik geef friso comfort, kun je dat ook mengen met nutrix? is het erg om de pap als avond voeding te geven? lees overal sochtends, en zo ja hoelaat? ik geef nog vijf flessen en ga nu beginnen met fruithapjes en gr. hapjes, dus er moet dan een fles af, maar hoe doe je dat, ik maak mijn zoontje nu altijd wakker voor zijn laatste fles om elf uur en als ik dat eerder doe, dan krijgt hij toch te kort op elkaar? please help ik kan er nergens iets over vinden!
 
Mijn zoontje is ruim 20 weken, en ik ben gisteren begonnen met 4 flessen inplaats van 5. Vond het erg spannend, want je weet maar nooit of hij de nacht doorgaat zonder die laatste fles. We gaven deze fles om 22.45 uur. Nu geven wij de laatste fles om 19.15. Mijn zoontje gaat om 19.45 uur naar bed, en gelukkig slaapt hij heerlijk tot de volgende ochtend 7 uur of half 8. Wij geven geen comfort, maat een vriendin van mij met geeft dit wel en zij mengt gewoon de pap erdoor. Dus dit is geen enkel probleem. Ik meng de pap door de laatste voeding, van 19.15 uur. Ik geef nu 3 flessen van 180 met 6 schepjes, en om 19.15 uur 210 met 7 schepjes en 3 goeie scheppen pap. Verder krijgt hij om 17.45 uur een groentehapje. Een half potje. Eerst even laten wennen aan een smaak en dan de volgende smaak proberen. We hebben overigens op advies van het cb bij 4 maanden pap gegeven van een lepeltje. Ook om 17.45 uur. Dit vond hij heerlijk en hij kon alvast wenne aan eten van een lepel. Nu is die pap vervangen door de groente. Het fruit ga ik ergens volgende week proberen. ook een half potje, even laten wennen. Dit ga om 12.30 uur geven. Voor ons komt dit heel goed uit met zijn slaapjes, maar voor jou misschien niet. Dit moet je even zelf bekijken.Ik weet niet hoe oud je zoontje is, maar als jij denkt dat je zoontje zonder die laatste fles kan, gewoon laten vallen. Mits hij niet te jong is. Heel veel succes Groetjes Ron
 
Terug
Bovenaan