laatste voeding

Hallo,

Binnenkort willen we de laatste voeding van 22.30 weglaten. Nu slaapt ze van 23.15 tot ca. 7.00. Ik ben alleen bang dat ze dan ineens om 4.00 of 5.00 komt. Ze zou dan haar laatste flesje om 19.00 krijgen. meestal is ze dan nog tot 20.30-21.00 op.
Wat doen jullie als ze om bv 4.00 of 5.00 's nachts komt, toch maar wat melk geven of niet? Heeft iemand tips dat ze gewoon lekker doorslaapt?
Bedankt.

groetjes,
Petra
 
hallo petra

ik weet niet hoe oud je dochtertje nu is mijn zoontje was bijna 6 maanden toen ik de laatste fles weg deed
en hij sliep gewoon lekker door hoor geen probleem
wat je zou kunnen doen is van de laatste fles een pap fles maken dat wil nog wel eens helpen ik zelf heb dat niet gedaan was niet nodig doe nu wel van ze ochtend fles een pap fles maken en dat gaat erg goed moet ik zeggen

ik hoop dat je hier iets aan heb
groetjes van een andere moeder
 
Hoi Petra,
Als je dochtertje de laatste fles nog helemaal leeg drinkt dan heeft ze daar nog behoefte aan. Ik zou nog even wachten met het weglaten van die fles. Je hebt namelijk kans dat ze dan idd midden in de nacht gaat komen voor een voeding. Mijn jongste zoontje is 4,5 mnd en hij krijgt ook tussen 23.00u./00.00u. een fles met een schep Nutrix en komt dan doodleuk weer om 05.00u. voor de volgende fles. Dus volgens mij is jouw dochtertje heel tevreden en slaapt lekker door dus hou het nou gewoon nog even zo. En daarbij is 22.30u. een schappelijke tijd voor een laatste fles. Ze geven het vanzelf aan als ze er aan toe zijn. Groetjes Daantje
 
Mijn zoontje gaf eigenlijk zelf aan dat de laatste fles niet meer hoefde. We moesten hem dan uit zo'n diepe slaap halen, dat was niet leuk. Toen zijn we gestopt met de laatste fles. En dan in de fles van 19.30 een schep nutrix. Daar sliep hij goed op door tot 08.00. Ze geven het echt vanzelf aan dat de fles niet meer nodig is.
 
Mijn dochtertje is nu 9 weken en sinds ruim twee weken krijgt ze tussen 21.00 - 22.00 uur de laatste BV en wordt ze pas tussen 06.00 - 07.00 uur wakker. De laatste paar dagen wordt ze zelfs nog later wakker. Ze ligt niet zo diep te slapen dat ik me zorgen maak, want als ik s nachts bij haar kijk en bijv. haar handje aanraak dan reageert ze wel. Ze is dus gewoon een slaapkop.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan