laatste voeding

hoi mammie's
ik heb een vraagje over het weglaten van de laatste voeding als je bv geeft.
mijn zoontje is nu bijna 4,5 maand en weegt 6 kilo, hij krijgt nu 5 voedingen en een fruit/groentehapje per dag. zou ik nu de laatste voeding van ongeveer 22:30 uur kunnen laten vallen.
en als dat mogelijk is, loopt mijn bv dan niet terug zodat mijn zoontje overdag te weinig binnen krijgt?

zijn voedingen krijgt hij nu rond deze tijden:
7:30 bv
11:00 groente/fruit
12:00 bv
16:00 bv
 
Hoi,

Je kan er maar op 1 manier achter komen en dat is het uit proberen. Merk je dat hij dan s nachts komt of onrustig is dan is hij er nog niet aan toe.

Je bv loopt dan na een paar dagen terug maar alleen op de tijd dat je de voeding niet geeft. Overdag zal het het zelfde blijven of iets meer worden als hij meer wil drinkenl.

Wat je ook kan doen is die voeding afkolven voor een voorrraad en dan houd je ook de productie op gang.

groetjes
 
Hihi.

Had net een berichtje getypt dat je misschien een beetje het schema kon aanpassen omdat van 16.00 naar de volgende dat wel lang is zonder iets. Lol
Maar het plaatsen lukte niet.


Ben de anoniem van hier boven.

Groetjes en succes
 
Hoi Bianca,

ben beneuwd hoe je het naar slechts 5 bv per dag hebt gekregen. Wou dat ik jullie probleem had ,isschien kan jij mij helpen want andersom heb je dus niet veel aan me....
ons kleintje is nu 6 maanden krijgt drie keer per dag vast voedsel, te weten ontbijt in de vorm van iets van cereal,yoghurt en wat fruit, middageten fruithapje, groentehap en soms nog iets van huttenkase, gepureerd vlees oid en s'avonds een gepureerde versie van wat wij eten. Alle maaltijden met iets te drinken, sap of water.Om 4 uur nog een snack van koekje met sap.
Ze eet zich een slag in de rondte vindt alles lekker wat ze krijgt, maar krijgt naast dit alles nog 5 keer de borst overdag( had gehoopt dat dit vanzelf gestaag zou afnemen als ze meer vast voedsel kreeg...). kortom ik geloof dat ik wel wat hulp kan gebruiken, hoe heb jij dat gedaan?

Groet.......Babette
 
hoi babette

het is eigenlijk vanzelf gegaan.
toen dylano net geboren was zaten we op 6 voedingen en ik heb elke keer wat tijd gerekt tussen de voedingen net zolang tot er ongeveer 4 uur tussen zat.
en tussen 2 van die voedingen geven we nu een fruit of groentehapje.

ik hoop dat je er wat aan heb
succes
groetjes bianca
 
Beste Bianca,

dank voor je reactie

ga mijn best doen het verder te rekken ( zucht), bij geboorte zat ons kleintje op 9 a 10 (!) voedingen, dus in dat perspectief valt het nog mee met die 5 borstvoedingen.....maar moet toegeven dat het me nu eigenlijk niet snel genoeg kan gaan qua afbouwen.....

Groetjes,
Babette
 
Terug
Bovenaan