laatste voeding?

hoi mama's.

ik heb een vraagje:
onze jonge is nu 5 maanden oud en krijgt nog steeds zijn laatste fles rond 23:00uur. Heb al een paar keer geprobeerd hem door te laten slapen vanaf ong. 20:00 uur. alleen wordt hij dan midden in de nacht wakker.

Geven nog meer de laatste fles zo laat?

Ja hoor, hier ook nog om 23:00 uur een voeidng, ! En dan vaak ook nog een nachtvoeding. Ben al blij als die er af gaat!

Als je de laatste voeidng af wilt bouwen zou ik iedere avond een kwartiertje eerder voeden. Wordt hij zelf wakkeer om 23:00 uur? Of moet je hem wakker maken? Je zult gaan merken dat hij op een gegeven moment nog amper wakker te krijgen is voor deze voeding. Dan is het tijd om deze af te gaan bouwen.

Hallo!
Wij geven ons zoontje ook nog steeds 5 flessen en een nachtvoeding hoor, net hoe het uitkomt om 23.00 tot 00.00 uur...
Maar we gaan nu pap flessen geven om hem een verzadigd gevoel te geven voor de nacht!
Groetjes

Papflessen kunnen goed werken! Maar kijk uit voor krampen! Zelf slaap je ook niet lekker met volle maag!

Pap is hier suwieso geen optie met de borstvoeidng

bedankt voor jullie reactie.
Ja moet hem wel wakker maken tegen die tijd. Anders komt hij tegen 2 of 3 uur. misschien moet ik het inderdaad proberen steeds eerder te geven.

hoi hoi

wij maken demi ook altijd wakker om 23.00 nog een flesje te geven, krijgt wel nog maar 4 flesjes per dag en soms 5 ligt ook een beetje aan haarzelf.
gr.

hoi hoi

ligt ook beetje aan hoe vroeg de kleine ochtends komt
ons meiske slaapt van 21-9 uur en krijgt om 23 uur voeding en om 7 uur.
zit in ieder geval 8 uur tussen dus daar zijn we heel blij mee, ook al is het met ups and downs
groetjes sabine

aleiyah ( nu 5 en een halve maand) krijgt haar laatste fles om 8 uur. ze wordt ook nog wel midden in de nacht wakker, maar speentje is dan voldoende en valt dan gelijk weer in slaap. sochtends komt ze tussen 7 en 8 uur.

groetjes, do

Terug
Bovenaan