Laatste voeding

Hoi mama's,

even een vraagje. Willem krijgt rond 16.00/17.00 uur een voeding en dan wil ik hem eigenlijk, nadat ik even met hem gespeeld heb, in bed leggen. Alleen gaat hij dan (ik denk omdat het nu al zo vroeg donker is), een hele lange ruk maken. De nacht maken zeg maar. Dit is natuurlijk niet wat ik wil.
Ik hou hem nu vaak op tussen 16.00/17.00 uur en 19.00/20.00 uur, maar ja dat is ook eigenlijk weer niet handig qua koken en eten.

Iemand tips??

Proberen niet op 16:00 uit te komen maar om bijvoorbeeld 15:00 uur? En dan even ophouden?

Mijn dochter slaapt nu. Ik kook (en internet tegelijk). Waarschijnlijk worsdt zij wakker als wij eten. Dan komt ze er bij of gaat in de box. Lekker spelen, in bad en dan gaat zij eten en naar bed.... Het is even zoeken en is ook nog niet elke dag hetzelfde... Succes met zoeken!

Ik zou proberen de fles rond 15.00u / 15.30u te geven,

Mijn zoon (12 wkn) heeft een spookuur tussen 17u en 19u dus hij zit er vaak bij als wij eten en rond 18.30u doen we hem in bad, flesje, liedje zingen en slapen. Dan maken wij hem "wakker" voor de fles van 22.30u en dan rond 7u beginnen we de dag weer!

Terug
Bovenaan