laatste week nog met de auto weg??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Ik ben even nieuwsgierig of jullie op het einde van jullie zwangerschap nog alleen met de auto ergens naar toe gaan?
Tot 39 weken heb ik dit nog gedaan. Maar nu ik bijna 40 weken ben (morgen ben ik uitgerekend), ziet mijn man dit niet meer zitten. Hij is ongerust dat bijv. de vliezen in de auto gaan breken en dat ik dan per ongeluk ga remmen of zo...
Dus voorlopig neem ik de fiets of ik ga te voet.
En verder is mijn man ook altijd wel bereid om mij te brengen als ik ergens verder naar toe moet... Vind dit zelf verder niet zo'n probleem, maar vroeg me af hoe jullie dit  doen?

groetjes van Iejoor
39 weken en 6 dagen

Hahahaha....

daar heeft mijn vriendje gelukkig nog niet bij stil gestaan. Ik doe juist nu het loefste alles met de auto. Fietsen vind ik niet zo heel erg fijn meer. Ik heb wel een bevallingszijltje in de auto liggen voor het geval dat.... Die van mij is ingedaald en ze zeggen dat als dan je vliezen breken je druppelt en er geen plons water naar buiten komt. Daar hoop ik dan maar op ... en anders is het makkelijk schoon te maken hoor....

Gr Korrine
38 +1

Hoi,

Hier doe ik alles nog lekker met de auto hóór! Wij zitten een beetje te ver bij alles vandaan om te lopen of te fietsen (en flinke heuvels) dus dat is zowiezo uitgesloten.
Bij de eerste en tweede ben ik ook tot het einde aan toe met de auto gegaan. Anders zit je zo aan huis gekluisterd en wie weet loop je nog 2 weken over! Ik zou idd een zeiltje in de auto leggen en gewoon lekker op pad gaan!

Groetjes Dani

P.S.

Ik  zou wel  een mobile tel meenemen, dan ben je altijd bereikbaar en kun je altijd om hulp bellen mocht er wel wat gebeuren! ( ha mijn man moest dit eens lezen, ik heb hem wel vaak mee maar per ongeluk uit staan of niet opgeladen ha,ha,ha daar let ik nu dus extra op!)

Hoi,

nou autorijden gaat hier prima, zolang ik me nog normaal kan bewegen!
De gordel zit inmiddels wel een beetje strak.
Als ik ver weg ga, leg ik voor zekerheid zeiltje onder me kont haha!

Maar denk vooral dat je naar eigen gevoel moet luisteren.
Vandaag was ik echt gevaar op de weg, er helemaal niet bij met mijn kop. Dat is minder handig! Verder hangt het van jezelf af!

Groetjes G.

ik rijd geen auto meer...
Ik zou nog wel willen maar het gaat niet meer. Ik krijg er zo'n pijn van in mijn heupen... Dat doe ik mezelf niet aan. Als ik daar geen last van had gehad had ik zeker nog wel auto gereden.

liefs gridje

Hoi!

Nou, ik rijd nog wel auto hoor. Moest gistermiddag toch mijn dochter van de crèche halen en toen heb ik bijna 3 kwartier in de file gestaan.... zucht... Fietsen lukt me niet meer (zit een fietsstoeltje voorop en ik pas er niet meer tussen met mijn buik). Ik ga ook nog gewoon boodschappen doen, dan hobbel ik als een nijlpaard door de supermarkt, ha ha! Maar alles beter dan hele dagen thuis zitten, dan word ik echt gillend gek.

groetjes,
Ikke mv 1 & ? (40 wkn & 5 dgn)

Terug
Bovenaan