LAATSTE WEEK VERLOF.........:(

A

Anoniem

Guest
Nou de titel zegt het al! Deze week is mijn laatste week verlof ingegaan. Aankomende woensdag moet ik weer beginnen.

Op zich heb ik er wel zin in om ook weer wat anders te doen dan poepluiers te verschonen, maar zie er aan de andere kant enorm tegenop om de kleine weg te moeten brengen en dat iemands anders het gaat doen die dagen.

Ik geef wel een schema mee (Rik gaat 3 dagen naar opa en omas), maar toch...ik ken Rik door en door......

Pfffff best moeilijk. En momenteel zit Rik weer in zon sprongetje, dus is al wat moeilijker. Hoop dat ie volgende week geen last meer heeft van het sprongetje!

Hoe hebben jullie die eerste werkdagen ervaren?

X Saskia
HELE TROTSE MV RIK 04-07-07

Ook ik moet woensdag weer!
 Net als jij heb ik er wel weer zin in hoor. Alleen destress die bij mijn baan komt kijken, zit ik nog niet zo om te springen.
Finn gaat vrijdag wennen op het kdv. Ben er maandag al geweest en het voelt goed. Maar toch.....

Veel succes in ieder geval!!
XXX Yvet

Hoi. Ik moet 5 oktober weer gaan beginnen en ik zie er nu al tegen op..Hmm gaat nog wat worden haha..
Toen ik na de geboorte van mijn eerste weer moest gaan werken zag ik er ook heel erg tegenop maar uiteindelijk was het toch wel fijn om weer wat anders om handen te hebben. Ik hoop dat dat nu ook weer zo gaat..
Maar het blijft moeilijk om ze weg te brengen he? Wij kennen die kleintjes door en door, weet wat ze bedoelen als ze huilen, wanneer ze honger hebben enz enz..
Ach het gaat vast allemaal goed komen. Als die eerste dag maar om is, en je hoort dat het goed is gegaan dan zal het wel beter voelen voor je/ons allemaal..
Succes vast!
Gr. Anne-Marie

Hallo

Ook hier iemand waar morgen officieel de laatste verlofdag is. Zou daarna eigenlijk nog 3 weken vakantie hebben maar na overleg gisteren met ons teamleidster ga ik morgen tijdelijk nog de ziektewet in, daar ik nog steeds erg moe en duizelig ben en nu kunnen ze het dan nog verhalen op de zwangerschap. Heb afgelopen vrijdag nog bloed laten prikken en krijg pas dinsdag de uitslag. En dan kijken we aan de hand van de uitslag wat we verder doen.
Maar op zich zie er niet tegen op om weer te gaan werken en het is denk ook wel weer lekker. Ik hoef de kids ook niet zoveel weg te brengen omdat ik ook regeld sàvonds en inhet weekend moet werken en dan heb ik mijn 18 uur toch zo bij elkaar.
Nou iedereen veel succes om weer te beginnen met werken en hopelijk valt het niet al te veel tegen.

Groetjes bg

Terug
Bovenaan