laatste week

hallo
Wat mij opvalt is dat ik tot eergisteren mijn kindje heel goed kon voelen bewegen, maar nu voel ik haar bijna niet meer, alleen als ik zelf een beetje op mijn buik druk dan reageert ze wel en krijg ik een duw terug, ik weet wel dat ze niet veel ruimte meer heeft, maar dat had ze een maand geleden toch ook al niet. Ben donderdag nog naar de VK geweest, alles was goed en hartje klopte als een trein, was wel iets afgevallen????? (4 ons) maar goed ik maak me eigenlijk toch onbewust een beetje ongerust, wil niet direct de VK bellen is nl weekend, herkent iemand dit ik hoor het graag.
gr. sylvia
 
meestal is een kindje ook rustiger ter voorbereiding om naar buiten te komen.
ik voelde mijn kindeje met 38 wkn ook bijna niet ik zou de volgende dag naar het zh voor een ecg maar die nacht braken mijn vliezen, hihi dus bij mij klopte het wel, maar als je erg bezorgd bent zou ik gewoon de vk bellen hoor daar zijn ze tenslotte voor en heb je wel het zekere voor het onzekere
groetjes veroeska en tygo
 
Bellen! Op het kaartje dat ik van het ziekenhuis kreeg staat "minder/geen beweging voelen" genoteerd als 1 van de redenen om direct te bellen. Ze zitten er voor!
Als er niks aan de hand is zou je voor niks zenuwachtig zijn, en dat is immers ook niet goed.

Succes!
 
een vriendin van mij is drie weken geleden bevallen van mijn petekindje en die had ook minder activiteit in haar buik en dat was inderdaad vlak voor ze moest bevalen! dus misschien gaat het voor jou nu ook snel gebeuren! ik hoop het voor je en wens je veel succes. als je onzeker lijft zou ik zeker even bellen, al is het alleen maar om jezelf wat gerust te stellen.

groetjes, susan
 
Heel herkenbaar. Ik had dat ook en toen ik tegen de VK mijn ongerustheid uitsprak mocht ik diezelfde middag nog naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje e.d. (ze vond het niet nodig, maar meer voor mijn eigen geruststelling). In het ziekenhuis bleek alles in orde te zijn. Achteraf was het denk ik stilte voor de storm want nog diezelfde avond ben ik bevallen van een gezonde dochter. Ik was toen 38 weken + 1 dag en alles is prima verlopen. Het lijkt me niet dat er bij jou iets aan de hand is, maar als het je niet lekker zit zou ik zeker actie ondernemen. Succes!

Groetjes,
Jacqueline
 
Minder of geen beweging voelen is volgens mij een hele goede reden om even met de VK te overleggen.
Dikke kans dat het allemaal meevalt, maar dan kun je tenminste ook van je weekend gaan genieten!

N.
NB: ben ook al een keer om dezelfde reden naar de gyn geweest voor een CTG, was gelukkig allemaal prima!
 
Terug
Bovenaan