Laatste weekend?

Als onze kleintje t,weekend zich niet aankondigd is dit ons laatste weekend met z,n 3tjes wel byzonder k,hoop dat ze beetje rustig wordt ze is erg druk k,heb nog maar 3 slaap tabletten die wil k,nog een beetje over de week verspreiden dus k,hoop dat k,kan slapen

Hier ook het laatste weekend met z'n 3en. Lekker rustig aan doen en nog een paar laatste dingen schoonmaken enzo en dan gaan genieten. Zal straks kijken of het met mijn telefoon lukt om hier een bericht te posten als het geboren is.
Succes de laatste dagen inkelhoes.

Ja maar t,lukt in ieder geval m,n man heeft de laptop vanmorgen weg gebr8 dus k,hadt er op gerekend dat we aan t,eind van de dag weer op konden halen niet dus nu moet k,wachten waarschynlyk t dinsdag maandag is hy dicht tot m,n man hem op kan halen na z,n werk myn lukt t,niet meer en met dezelfde kans lig ik te bevallen madr we zien wel zo k,ga proberen te slapen k,had beneden iets ingenomen voor t,slapen en m,n ogen beginnen dicht te vallen

Bij mij beginnen die slapeloze nachten nu ook een beetje. Heb afgelopen nacht 4 uren wakker gelegen. Ben benieuwd wat het komende nacht gaat doen. Meestal ging het een paar nachten niet goed en dan weer 1 of 2 nachten wel. Nu heb ik het weekend goed geslapen, dus zal nu wel weer slecht slapen.
We zullen wel zien.

Terug
Bovenaan