Laatste weekje werken en morgen een groeiecho

Hey meiden,

Laatste weekje werken, eindelijk maar toch! (Ik werk in een woonvorm voor mensen met een verstandelijke beperking.) Ik ben er echt aan toe, ik trek het werken gewoon niet meer. Ik werk al aangepaste diensten, maar lichamelijk wil het gewoon niet meer.

Morgen weer naar de vk, nog 1 keer een check van de niertjes en een groei echo. Ik ben heel benieuwd hoe het met onze uk gaat. Ik voel hem of haar minder, maar ja, de ruimte wordt ook beperkter. Ik hoop dat deze gedachtengang morgen wordt bevestigd.

Vandaag verwend door grote broer van uk. Een heel mooi plakwerk een soort van raamhanger. Een vrolijk ding, waar hij super trots op is! Hij was uit logeren, dus tussen de middag uitgebreid gelunchd met z'n 3tjes. Een lekker dagje gehad!

Hoe is ie verder met jullie allemaal? Jullie buikjes, jullie twijfels en het gevoel of jullie ukjes?

Liefs grote broer

hoop voor je dat de echo morgen goed is, wat lekker he je laatste weekje werken, ik werk zelf ook in een woonvorm voor verstandelijk gehandicapten en heb nu ook al verlof (kwam toevallig zo uit)

met mij gaat het heel goed, voel de baby nog goed. buik groeit goed en de verloskundige was vorige nog steeds erg tevreden.

wij gaan nu zo een weekje op vakantie, heerlijk genieten van het nog even met z'n tweetjes zijn.

veel plezier vandaag!!!

groetjes Karin

oe lekker zeg je laatste weekje alweer! enne hoe ver is jullie verbouwing? En heb je de groei echo al gehad? of is dat pas vanmiddag?

Met mij gaat het ook goed, ik krijg nu steeds meer last van mijn bekken, maar ik heb het er voor over :) wij mogen vanmiddag weer op controle bij de gyn! en ik moet nog 6 weken werken, maar komt goed, de tijd vliegt voorbij de laatste tijd :)

Liefs!

Ohh nog 1 week lekker. kan me voorstellen met jouw werk dat je moe bent nu.
Ik moet de 16de voor de groei echo. Met mij gaat het prima en met uk ook eigenlijk. Je voelt hem steeds vaker en meer dat is zo bijzonder.

Inderdaad hoe gaat het met de verbouwing? en wat lief dat je zo verwend bent :)

De laatste loodjes.... fijn dat het verlof in zicht is. Kan me voorstellen dat het zwaar is.

Succes met de groei echo, misschien heb ik iets gemist maar wat was er met de niertjes?? Nierbekken vergroot?

Ook ik ben vanochtend verwent met een plakwerk...ze waren gisteren uit logeren en voordat we thuis waren was het laat. Alleen de jongste heeft het te goed verstopt dus dat wordt vanmiddag even goed zoeken in huis :)
Verder sinds een paar dagen veel last van harde buiken als ik op sta of te snel wandel en ook na het avond eten. Blijkbaar de laatste loodjes waar ik aan begonnen ben.
Wel lekker een weekje vrij geweest dus nu nog 6 weekjes werken en dan ist klaar en ga ik lekker met verlof :) zo veel zin in.
Extra echo's heb ik helaas niet gekregen maar goed dat betekend ook dat onze kleine meid het goed doet zeggen ze dan. Kan de klok wel vooruit kijken en de kalender ook totdat ik met verlof kan zeg. Begin het nu wel een beetje zat te worden ik wil gewoon van dit mooie weer genieten met mijn gezin en niet als walrus.
groetjes
c

Terug
Bovenaan