laatste weekje!!!??!

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen

Ik moet volgende week maandag weer voor het eerst beginnen na mijn verlof en vakantie. Ik ben vorige week al op de koffie geweest en was weer heel gezellig. ik heb er wel weer zin om te werken weer even iets voor mezelf,  al zal ik het knuffelen met djaimy wel missen, maar mijn moeder gaat oppassen dus hij komt niets te kort!! haha.
Dus deze week is het echt nog genieten, blijf lekker thuis met hem alleen maar kroelen.
moest het ff kwijt

groetjes angela mv djaimy 010707

Jee spannend voor het eerst je kleintje achterlaten.Ik moet in december weer aan het werk en mijn vriend en mijn moeder blijven bij de kindjes.Ik werk trouwens maar 8 uur per week lekker relax dus.Ik vond het bij mijn oudste heel erg om hem achter te laten ook al was het bij mijn moeder maar nu heb ik daar iets minder moeite mee.Ik heb ze tenslotte nu al heel vaak bij mijn moeder achtergelaten al vanaf noah 8 dagen was.Ik Heb last van mijn ogen en ze dachten dat er iets in mijn hoofd gesprongen was of een gezwel dus ik moest door de mri enz enz dan kun je ze dus niet meenemen.Gelukkig bleek alles goed hoor.

O ja heel erg veel succes met werken zal wel wennen zijn hoor je bent zon tijd in huis geweest.

Ik begin maandag weer, heb aan de ene kant wel zin, maar aan de andere kant ook niet. Morgen eerst vergadering en dan gaat mijn zoontje voor het eerst naar de oppas.

Hoi,

Ik mag over ruim 2 weken weer beginnen. Ik heb weer zin om te gaan werken, maar Lucas weg brengen vind ik heel moeilijk. Afgelopen maandag heeft hij een proefochtend gehad op het kinderdagverbijf en dat ging heel erg goed, dus dat heeft me wel iets gerust gesteld. Verder laat ik het op me af komen.

Succes en veel werkplezier

Terug
Bovenaan