laatste weekjes...hoe besteden jullie ze?

He meiden

Ben wel op dreef met onderwerpen verzinnen geloof ik, haha!
Nu we echt in de laatste weken zitten ben ik benieuwd hoe iedereen ze besteedt; moeten jullie nog veel doen en poetsen jullie je een breuk, ga je achterstallige visite inhalen, nog veel shoppen of juist heel veel uitrusten en lekker relaxen?
Ik ga mijn laatste werkweek in en ga dan echt toegeven aan mijn poetsdrang (die de laatse dagen begint op te komen..) Door een verbouwing in ons huis is daar nl nog niet veel van gekomen. Ik wil nog een heleboel foto's inplakken, leuke dingen doen met mn zus en haar kids, nog eea bij elkaar shoppen en dan tussendoor probeer ik wat te rusten. Mijn dochter gaat gewoon naar de creche dus ik heb wel lekker twee en halve dag in de week mn handen vrij. Pffffffik hoop dat de beeb nog even blijft zitten!

Liefs,Marcia mv Puck en 33,4 w zwanger

Ik zou nog wel van alles willen doen! Poetsen, leuke dingen doen met de kinderen (want die moeten straks toch weer wat aan aandacht inleveren als hun broertje geboren is), lekker shoppen voor het aankomende manneke enzovoorts... Ik kan wel honderdduizend dingen bedenken!
Maar helaas heb ik zware BI en kan ik eigenlijk niks meer. Zelfs doelloos op de bank hangen doet pijn

Ik breng de oudste 2 naar school, rommel wat aan in huis met de jongste (lang leve de televisie, normaal mag hij niet zo veel kijken, het kind weet nu niet wat hem overkomt) en ik probeer af en toe een wasje te doen of wat op te ruimen.

En ik tel af: over 5 weken mag het al, dan ben ik 37 weken, en over 8 weken is de kleine er zeker want door de BI weet ik al dat ik ingeleid kan worden als het echt te gek word.

Hallo,

Ik heb nog zoveel op mijn lijstje staan om te doen, maar moet eerst nog twee weken werken voordat mijn zwangerschapsverlof ingaat. Daarna gaan we lekker shoppen nog even langs de HH beurs (die start 16 februari) en dan alles nog even een poetsbeurt geven en dan wachten op de geboorte van de kleine. Ik ben 5 maart uitgerekend maar krijg heel sterk het idee dat dit kindje eerder gaat komen.

Nou meiden heel veel succues met de laatste lootjes.

Gr. Corrie
34.4 weken zwanger

Hoi Marcia,
Nog drie weken werken en dan begint mijn verlof. Plannen heb ik al genoeg voor mijn verlof;  lekker spelen met Thom, lunchen met vriendinnen, shoppen met mijn moeder, familie opzoeken, fotoalbum(s) maken (op de computer en dan laten printen), poetsen en babykleertjes wassen, boeken lezen, relaxen..mmm jammer dat het nog even duurt, haha. We zien wel wat er allemaal gaat lukken, hoe mobiel ik dan ben
Groetjes Laura mv Thom en 32 wkn zwanger

Terug
Bovenaan