Hoi allemaal,
Ik ben vandaag precies 30 weken zwanger! En dat betekent dus ook dat er nog maar 10 weekjes (ongeveer) te gaan zijn. Wat gaat dat snel zeg!
Ik merk nu wel dat het nu ineens 'echt' wordt. Ook raar idee dat mijn vriend en ik straks met zijn drietjes zullen zijn. Vind het allemaal erg leuk en ook erg spannend!
Hoe gaat het met jullie? Moeten jullie er ook aan wennen? En gaat alles goed? Zijn er nog dingen waar je last van hebt of juist helemaal lekker niet meer? Kortom hoe gaat het in de laaste weekjes?
Ik ben enorm aan het groeien. Vanochtend gaf de weegschaal 70 kilo aan, dat was voor mij een hele schok! Ik ben nu 7,5 kilo aangekomen en kan daar maar niet aan wennen. Niet alleen mijn buik is heeeeel dik geworden maar mijn benen en billen ook helaas. Maarja dat heb ik straks natuurlijk allemaal wel nodig voor de bevalling en de borstvoeding!
Verder voel ik me wat vermoeider en eerder prikkelbaar. Maar het gaat gelukkig wel allemaal goed. Vind het wel erg spannend om morgen naar de verloskundige te gaan, want ik heb het kindje de laaste tijd minder vaak gevoeld. Wil gewoon even bevestigd hebben dat ik me niet druk hoef te maken.
Nou ik ben benieuwd naar jullie verhalen! Succes met de laatste weekjes!
Groetjes, Lieke