laatste weekjes zijn aangebroken! wie is er ook aan het aftellen....

A

Anoniem

Guest
hey meiden!

nou ben ik zelf vandaag 37,2 weken zwanger,dus het einde is in zicht.....
de laatste kwaaltjes zijn alweer begonnen
: slecht slapen
: veel krampen,soms misselijk
: slijm verlies

ben benieuwd naar de meiden die ook zon beetje aan het einde zitten en hoe jullie je voelen?

-X- liss

Ik ben 36.6 weken zwanger !
En ook hier zijn dus de laatste loodjes begonnen !
T wordt echt wel spannend nu!
vandaag een ctg gehad en alles was goed,
Ook inwendig onderzoek en ik heb 1 cm ontsluiting, maar ze kon nog niet bij de vliezen komen!
Op zich zegt het niets, kan zo nog 3 weken duren!

Heb weinig last van klachten, behalve veel harde buiken.
Slapen gaat ook minder, maar heb al een kindje van net 1 jaar lopen, dus als ik in bed lig ben ik vaak ook erg moe!

Hee hoi,

ben vandaag dik 36 weken! schiet echt al op. Voel met nog best aardig alleen ligt deze baby nog dwars.... maar goed, hopelijk draait ie nog, volgende week een echo.

Kijken jullie trouwens wel eens bij de mamaclubs -> juli2009? heb jullie daar volgens mij nog niet gezien? speciaal onderdeel hier voor alle juli moeders!

Groetjes Alberdien

Ook hier bijna 37 weken zwanger en een hoop kwaaltjes die aangeven dat de bevalling al lekker op gang aan het komen is. (Ten slotte begint dat al zo'n 4 á 5 weken voor de daadwerkelijke uitdrijving)

Erg benieuwd hoe lang het precies gaat duren. Over drie dagen mag de kleine geboren worden en vandaag hebben we alle laatste dingen nog even gedaan. Onze dochter kwam met 37+4, dus over een week.

Ik hoop eigenlijk wel dat deze kleine ons niet heel veel langer gaat laten wachten. Heb bij de eerste pre-eclampsie gehad en het begin daarvan lijkt nu al weer in te kicken. Gisteren nog in het ziekenhuis geweest voor extra controles, maar alles was ok en ik mag nog thuis bevallen met de vk.

Af en toe ben ik het wel zat, maar dan meer in emotioneel opzicht. Dan zie ik het even niet meer zitten. Het is best vermoeiend en ik kan bijna niets meer. Al meer dan 25 kilo aangekomen (vooral  veel vocht, net als bij eerste. Afgelopen twee weken al 8 kilo aan vocht er bij!). Wat mij betreft mag íe komen!

Groetjes, Marisa

Een beetje verder hier. Ik hoef nog maar 1 1/2 week!!
Kan natuurlijk nog twee weken na de uitgerekende datum bevallen.
Tis voor ons de tweede, en ik beval liever vandaag dan morgen!
Heb vooral last van m'n ribben en longen,
de baby drukt alles in de verdrukking! M'n buik is niet groot, maar
wel gevuld met alleen maar baby... Vruchtwater was niet bijzonder veel zei
de gyn. Dus hopelijk is dat een zetje in de goede richting, de geboorte hahahhaaha.

Aan alle laatste loodjes-mama's,

Nu komt het echt dichtbij. De laatste weekjes/dagen. Probeer nog veel uit te rusten want je moet staks een flinke klus klaren en daarna kun je er minimaal 2 keer op een nacht uit. Of je moet gelijk een doorslapertje treffen, maar ga daar maar niet vanuit.
En als je wel nesteldrang krijgt.... maak het een keer schoon maar ga niet tot in het oneindige door. je wordt er alleen maar doodmoe  van en  ook na de bevalling kom je vanzelf wel weer aan je huishouden toe.

Succes dames met de laatste spannende weken, want je zit tot op de eerste wee te wachten. En veel sterkte met de bevalling. Het is een hele pittige klus maar als je kindje er is, is dat zo heerlijk. Geniet lekker van je kraamweek en laat je verwennen (blijf dus lekker  in bed!) zolang te kraamverzorgster  er is want na die week moet je het meeste weer zelf gaan doen en dat valt best tegen hoor. En ga nog lekker elke middag slapen als je kindje er is en je geen andere kindjes hebt rondlopen, daar knap je zo van op. ik heb dat nog heel lang gedaan.

Terug
Bovenaan