Laatste weken/dagen

<p>Hi dames, wat doen jullie de laatste weken/dagen? Ik merk dat ik heel erg op elk kraampje ect let van oh misschien gaat het nu gebeuren en daardoor niet zoveel meer doe.. Iemand tips?</p><p> </p><p>Liefs Nur</p><p>36+6</p>

Hoi,
Daar was ik totaal niet mee bezig. Had heel snel last van een harde buik dus had een planning voor mezelf gemaakt.
Elke dag maakte ik iets schoon in de ochtend zoals keuken, zolder, badkamer etc. Daarna lekker Netflix aan, een middag dutje doen en daarna weer Netflix aan. Soms tussendoor nog een boodschapje.
Vond het wel prima met wat me te wachten stond haha.

Niet opgelet pas toen ik 2 x achter elkaar slijmprop verlor en daar voor  ooj al 2 x in week, dan alsonof alles gedaan komt wnr het komt he  laatse dag nog stuk gefiets bedje in elkaar gezet en bezig geweest

Ik dacht nooit bij elk krampje en dingetje: oooo zou het beginnen? Wel dacht ik vanaf 38-39 weken: Zou de baby vandaag komen, is het een mooie datum? ? Belachelijk natuurlijk, maargoed ?
Ga er maar vanuit dat het nog een week of 3 duurt, niet veel baby's komen al met 37 weken hoor! T is ook het beste als je bany tot ongeveer 39 weken blijft zitten voor een goede start.
Probeer elke dag wat te doen, niet de uren aftellen op de bank. Sop je keukenkastjes uit en saus je muur een ander kleurtje, nu heb je alle tijd :) Zelf ben ik bewust pas na 36 weken de babykleertjes gaan wassen en het bedje opmaken en kamertje inrichten ook pas na 36 weken zodat ik in mn verlof nog wat om handen had! 
Als je nu al denkt dat de baby komt, kunnen het nog lange weken worden. De meeste bevallingen beginnen nieg met een klein krampje, je voelt het echt wel als het écht begint (meestal in de nacht trouwens!) Succes en geniet van je laatste weken dat je alle tijd voor jezelf hebt, echt doen hoor, hoe cliché ook!

Bedankt voor jullie reacties dames! Wat fijn dat jullie het zo kunnen loslaten pff. Mijn zoontje is spontaan met 34+6 gekomen.. Ik had geen weeën helemaal niks alleen een beetje menstruatie achtig krampen maar dat't heb ik nu ook.. ook geen slijm verlies en opeens 8 cm ontsluiting en toen kwam de pers drang, daarom ben ik ook een beetje bang dat er nu wel wat bezig is door slijmvlies en krampjes. Iedere zwangerschap is natuurlijk anders maar ik merk wel dat het wat met mijn hoofd heeft gedaan haha

Spannende tijd hè? Dat wachten...
Hier nu 37.3 weken ik doe het in de ochtend eerst rustig aan met een theetje in bed en uitzending gemist en daarna douche. Dan doe ik elke dag iets in huis badkamer, wassen kastjes uitsoppen enz. En dan weer even plat in bed voor bekken. En probeer ook wel afleiding te zoeken anders lijken de dagen helemaal lang te duren. 
Boodschappen doe ik momenteel niet meer neem altijd weer teveel mee maar ga wel even dorp in bijv.

Sterkte met de laatste loodjes!!

@gebruiker ah dat klinkt heel fijn! Ik denk dat ik ook gewoon lekker elke dag wat in huis ga schoon maken! Jij ook heel veel succes het komt lekker dichtbij zo 

Terug
Bovenaan