Laatste weken werken

Pfff...ik moet nog 3 weken werken, maar kijk echt de uren weg hier op de klok...m'n overdracht is redelijk rond en ik moet zeggen dat het per dag zwaarder wordt om naar m'n werk te gaan.

Heb me nog maar 10% ziekgemeld, doordat ik met m'n rugklachten geen 9 uur meer redt om te werken en heb volgens mij geen reden tot klagen, maar tjonge jonge, wat heb ik er geen zin meer in.

Hebben er nog meer mensen zoveel last van die laatste werk-loodjes?
 
hey

ik mag nog wel even werken (ben nu 15 weken zwanger) Ik hoop voor jou dat de laatste 3 weken er zo opzitten! hoeveel uur werk je? succes met de laatste loodjes!

Liefs,
 
Nou ik mag nog 13wk werken en ben het nu al aardig zat hoor hahaha.
Ik heb ook best een stressvolle baan,werk in de zorg dus aardig hectisch en druk.Ben gesloopt na een dag werken.
 
ik zit al een hele poos thuis... sinds oktober... en dat gaat echt vervelen hoor...

Hoop voor je dat de laatste weken snel gaan, anders miss nog een weekje vakantie opnemen voor je verlof ingaat???

Succes

Liefs
 
ik werkte de laaste weken van 745 tot 1230
lang zat..
ik wilde mijn lijf en zw niet laten verpesten
door nog ff door te werken de laatste weken..

misschien vor jouw ook een optie??
 
Haha...dat zou zeker een leuke optie zijn, maar ik heb niet genoeg kwaaltjes om me echt een deel ziek te melden... Zal gewoon m'n tijd nog even uit moeten zitten...(nog 2,5 week)
 
nu kijk je de uren weg op het werk...........dadelijk (zeker bij de eerste) kijk je de uren weg tot de bevalling.

De eerste tijd is het geweldig dat zwangerschapsverlof. Je gaat allemaal leuke dingen doen. Maar die laatste week/weken gaat dat ook vervelen en kan je niet wachten tot de baby komt..........die dat ook nog even te laat komt en je nog langer moet wachten.

Maar ik kan me voorstellen dat je aan rust toebent. Ben nu met 28 weken werkeloos geworden en zit ook thuis. Is toch wel lekker. zeker als je al een kleintje hebt rondlopen..

Nog even volhouden...het einde is in zicht.
Succes
 
Terug
Bovenaan