laatste weken

hoi allemaal,
t zijn echt de laatste weken, hier vooral.. t een na t ander voelt minder gemakkelijk.
Gisteren weer voor controle geweest. Mn insuline behoefte neemt af, dat betekend dat mn placenta minder hormonen aanmaakt en mn alvleesklier het weer beter aankan.. en betekend dat mn placenta aan de laatste fase is begonnen (jippie, kom maar) verder helaas gaat mn bloeddruk omhoog. bij de gyn. viel t nog wel mee n half uurtje later bij de interniste was mn onderdruk toch hoger, oh zegt hij k ga even overleggen... komt even later terug en zegt je mag toch naar huis... ik wist niet dat hij dat bedoelde met even overleggen!! Gelukkig mocht ik naar huis en konden we lekker uit eten omdat t onze trouwdag was!! Volgende week zullen we wel verder zien, spannend hoor k ben zo benieuwd wanneer ons wondertje komt. Oh ja de baby wordt nu geschat op zo'n 5 pond gelukkig niet overdreven groot!!!
 
Ow help, dat zou schrikken geweest zijn als je had moeten blijven!! Lekker duidelijk van die arts ;) Gelukkig ging t goed uit. Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!! Hoeveel jaar?? Hoeveel weken ben je nu? Hier wordt t ook wel zwaarder, letterlijk en figuurlijk maar goed, ik heb gelukkig geen medische problemen, buiten mn bekken/rug dan, maar dat is goed onder kontrolle....

Succes hoor met de laatste loodjes!!! hopelijk hou je snel jullie beebje in je armen.OOOOH, wat spannend vind je ook niet??!! 't Is onze 3e en toch kriebelt het mega!!

Liefs Gerrie
 
Hoi Gerrie,
Het is onze 7e, en we waren 22 jaar getrouwd... klinkt ontzettend veel hahaha t Is wel de eerste met zoveel klachten, niet echt makkelijk maar hopelijk en vast wel zeker de moeite waard!!!
Ja ik ben zeker benieuwd toch altijd weer spannend. Ik ben inmiddels 35+1 en zal niet langer als 38 weken hoeven ivm alle perikelen.
Jij ook succes met de laatste loodjes!!!
Groetjes, Kristel
 
Terug
Bovenaan