laatste werkdag is in zicht...

hallo meiden..

kunnen jullie het allemaal nog aan dit weer...
ben vanmorgen naar de bedrijfarts geweest, en ga morgen weer beginnen met werken, maar mag geen zwaar werk meer doen en ook geen slaande mensen meer helpen...
werk in de zorg....

toen ik thuis kwam, heb ik mijn leidinggevende gebeld en alles met hem door genomen...
ook vertelde hij me, dat mijn contract niet werd verlengd heb een jaar contract en die loopt 1 aug af...
ja, zegt hij doe het maar even zo, want anders komt het er niet meer van..
nou, ja hij is morgen op het werk??
toch wel raar zo maar goed, anders had ik zelf wel gevraagt hoe het zat....

kan ik morgen, het tegen me colega's en bewonenrs vertellen dat ik volgende week zondag voor het laatst ben...
dus heb heel lang verlof hihihiiii........

en, dan maar een uitkering of aanvragen??

lefs van mama van 1
26w zwanger

sorry moet even me ei kwijt

p.s geboorte kaartje en de vloer zijn besteld en gekocht

Jeetje mama, da's niet niks!!
Zag je het aan komen dat je contract niet verlengd zou worden? Of is dit geheel onverwachts ... ik heb geen flauw idee wat je nu moet, ik heb hier gelukkig geen ervaring mee. Zal denk ik wel een uitkering aanvragen zijn ...
Zijn ze overigens niet verplicht om je een maand voordat je contract verloopt te vertellen of het wel of niet verlengd wordt? Of is dit gewoon een beleefdheidsregel?
Zoals ik al zei ik heb d'r geen verstand van.

Leuk dat de vloer en kaartjes geregeld zijn, over de kaartjes moet ik nog diep gaan nadenken, maar dat komt vanzelf wel!

Succes met alle regel dingetjes ennnuh.. genietse van dit eerder begonnen "verlof".

Groetjes,
Anne

hey hoii

dat doen we zekers...
de 14de begint me vakantie en daarna zien we wel weer...
lekker genieten van de ukkie en bezig met het kamertje heerlijk...

we zagen het wel aankomen hoor...
had al zo'n voorgevoel vraag me niet hoe/waarom....

liefs mama van 1

hoi,

volgens mij kunnen ze je niet ontslaan, zeker niet als je in de ziektewet gaat vanwege een zwangerschap. ik zou het bij de bond maar even goed navragen en anders in het cao boekje. die kun je trouwens op het internet ook vinden.

ik zou het doen want volgens mij kan dit echt niet zomaar!!!!!!

gr martina

heb een jaar contrat en die word dus niet verlengd na 1aug a.s...
ga, dus morgen weer aan het werk....

ga, me morgen maar is verdiepen over een uitkering of zo??

liefs mama van 1

Vervelend zeg van je contract! Bah.
Maar vind het knap dat je zo positief bent en toch lekker geniet van je kleine.

Mijn laatste werkdag is 26 augustus. Mijn bedrijf zit middenin een grote reorganisatie dus voor mij is het ook geheel onduidelijk op wat voor plek ik terugkom. Maar maak me niet druk. Mijn kindjes zijn prio 1!

Liefs, Billie

ik blijf ook positief hoor....
we hadden het aan zien komen welke baas neemt nu een zwanger aan niemand toch alleen zegen ze het niet??
en dan ook nog zo....ppfffff
moet nog 3 dagen werken en zondag is me laatste werkmorgen tot 11 uur...
daarna vakantie en dan heeeeeeeeeel lang verlof....

waar ik erg veel zin in heb....
lekker genieten van me dochter en leuke dingen doen nu het nog kan, en van de ukkie natuurlijk..
heb alles bijna binnen kleertjes uitgezocht, volgende week met kamertje bezig...

ben al achter de ww aangeweest maar, dat kan ik maandag pas doen dus dat doe ik dan wel ff....
man lief is dan toch ook thuis kan me mooi ff helpen hihi....

liefs mama van 1

Toch snap ik de logica niet helemaal van het niet aannemen van een zwangere ....
Tenslotte betaald het UWV je verlof ... en doen ze nu een jaar lang ervaring weg .... terwijl er (je werkte toch in de zorg?) altijd mensen tekort zijn.

Ik hoop in ieder geval dat je nog een beetje een laatste leuke werkdag krijgt van de week, met een  mooi afscheid.

Groetjes,
Anne

Terug
Bovenaan