Laatste Werkdag!!!


Hallo dames,

Vandaag is het mijn allerlaatste werkdag!! Hierna ga ik (vroegtijdig) stoppen om pas in maart weer op zoek te gaan naar een nieuwe baan. Ondertussen heb ik nog even tijd voor mijn studie en natuurlijk om de babykamer en alles 'babyklaar' te maken. Ik vind het aan de ene kant heerlijk om straks vrij te zijn, toch zal ik het werken ook wel even missen..
Zitten meer van jullie al thuis? Hoe hebben jullie dit ervaren??

Groetjes Siona
30w3d
 
Hallo,

Ik vond het aan de ene kant wel lekker om met verlof te gaan, maar toen het zover was vond ik het ook wel erg moest ook echt wennen de eerst drie weken. (ben 4 weken van tevoren gestopt), en ik ben nu 4 weken thuis en nog niet bevallenn en mis mijn werk heeeeel erg, stond gisteren nog in twee strijd om vandaag naar en vergadering toe te gaan, maar toch maar niet gedaan is te vermoeiend.

Maar ik hoop dat het straks veranderd (denk ik wel) als de kleine er is! dan heb ik wat om handen en kan ik echt gaan genieten!

Nou succes met de zwangerschap en met je verlof!

Groetjes Leen
(40w 4d)
 
Hoi Hoi,

Verlof............ was het maar zover.
Ik hoop dat ik het kan volhouden tot half december, wil eigenlijk 5 weken van te voren stoppen (incl 1 week vakantie).
Ben momenteel op mijn werk nog met een groot project bezig en dat levert wel wat extra druk op. Gelukkig begint per 1 nov mijn vervanger al en kan ik dus erg rustig aan doen.
Ik zou zeggen geniet van je verlof, neem de tijd voor jezelf..........

Gr Yvje

 
Terug
Bovenaan