Laatste werkdag!!!!!!

Lang gewacht, toch gekomen:
vandaag is het mijn laatste werkdag voor mijn verlof!!!
Zondag a.s. ben ik namelijk 34 weken.

Heerlijk, ik verheug me op 7,5 maand thuis (neem ook nog ouderschapsverlof op nl.) met de kinderen!
En nu eerst de komende weken lekker nestelen terwijl de boys op school zitten, wat een vooruitzicht :)

Sterkte voor iedereen die nog even door moet wekren en voor degenen die ook stoppen of al gestopt zijn, geniet van je verlof!

Yeah!! Ik moest nog aan je denken.
Wat heerlijk zeg!!
Ik volgende week nog en dan sluit ik me ook aan.

Lekker man!!!

Ga je nog iets leuks doen met collega's of niet?

Groetjes mama3007

@ mama3007:
Oh dat is ook al bijna, nog even volhouden joh :)
Goed vooruitzicht om met dit herfstige weer straks lekker binnen te mogen blijven (op de tripjes naar school na dan :)

Ik heb gisteren taartjes gehaald om afscheid te nemen van mijn collega's want hier werkt de helft niet op vrijdag. Kreeg nog een Hema-cadeaubon en een schattig gehaakt babydekentje van ze, superlief!
Vandaag met stille trom naar huis wsl maar dat is ook wel lekker eigenlijk.

Fijn weekend alvast en succes nog volgende week!

Ja lekker hè?! Ik heb vandaag ook mijn laatste dag!
Vanochtend een grote mand gekregen met allemaal kado's van m'n collega's, echt heel erg leuk. En natuurlijk taart getrakteerd. Straks om 17:00 trek ik dan echt de deur achter me dicht voor een tijdje... Raar hoor!

Lekker hoor. Onze vakantie zit er na het weekend op daarna aansluitend verlof. Heb er zin in maar... Wordt ook onrustig. Wil nog zoveel en heb het idee dat de tijd begint te dringen :)

Geniet van je verlof. Ook een hele klus kids naar school brengen :)

Geniet van je verlof, iedereen trouwens!

Hier nog 9 dagen werken, ik ga nog steeds door tot 36, vooralsnog mag ik nog steeds werken van de gynaecoloog :) Moet nog zoveel afronden, er begint een gevoel te knagen dat het me niet helemaal gaat lukken :S

Moet wel nog even aan de traktaties beginnen, heb drie locaties dus daar ben ik nog wel even zoet mee!

En dan op zijn vroegst in maart weer een keer terug! Heerlijk vooruitzicht!

Terug
Bovenaan