laatste werkweek

Komende week is mijn laatste werkweek. Maandag, dinsdag en donderdag moet ik nog aan de bak, dan sluiten we af met een kerstborrel en dan heb ik verlof. Officieel vanaf dinsdag 27 december, maar aangezien ik kerstvakantie heb, begint het voor mij iets eerder. Ik kan niet wachten, dadelijk heb ik gewoon 19 weken vrij. Zo'n heerlijk vooruitzicht! Morgen eerst nog even mijn functioneringsgesprek en dan rustig wat opruimen en wegwerken en dan ben ik er klaar voor!

 
Het gaat nu eigenlijk best goed met me. Wel last van de bekende kwaaltjes, maar al met al voel ik vrij fit. Ik slik nog wel medicijnen tegen de misselijkheid, daar kan ik echt niet zonder. En met jou? Heb jij nog last gehad van migraine (wat je in het begin had)
 
Heerlijk hè ? Ik moet nu nog 6 dagen werken in twee weken! 30 dec m'n laatste werkdag! Daarna ook 18 weken vrij! Heerlijk! Kan niet wachten totdat die kleine druktemaker in m'n buik er is!
 
Hier na vandaag nog 9 dagen werken en dan per 12 januari met verlof, heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!

Heb nauwelijks klachten, maar wat kan je er aan toe zijn om lekker alleen nog maar aan baby's, kamertje, kleertjes, bevalling te denken en geen werksores meer te hebben!
 
Hoi,
Ik had gister mijn laatste gewone werkdag. Nu alleen nog 1 vroege dienst 1e kerstdag, maar dan zijn er weinig cliënten en is alles toch altijd anders met de kerstsfeer! Ik ga dan de kerst officieel volledig de ziektewet in. Ik zal dus ongeveer 20 weken thuis zitten, pff vind het erg lang hoor...
Maar helaas met bekkeninstabiliteit en ook steeds vaker harde buiken gaat het echt niet meer...
Naja, we hebben nog genoeg te doen, want we moeten nog steeds aan de baby kamer beginnen haha.
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan