laatste zwangerschap zit er bijna op!!

Jeetje wat raar zeg, nog een paar dagen/week(en) en dan zit mn laatste zwangerschap erop, echt een heel raar gevoel gewoon, kijk zo uit naar de kleine, maar is ook vreemd dat dit dus echt de laatste keer van alles gaat zijn (al is dat in het geval van bevallen niet zo erg,,haha) de laatste trapjes in mn buik, nog 1x de baby voor het eerst laten drinken (daarna nog wel 100de keren, maar toch) nog 1x zo'n echt klein frummeltje wat op je borst gelegd wordt, weet nu al dat die eerste tijd weer voorbij gaat vliegen.. poeh hé, voel me echt vreemd de laatste dagen,, sta er zoveel bij stil, normaal natuurlijk maar wel gek,,haha
Groetjes

Gek idee, voor jou de laatste voor mij de eerste. Ik heb echt zoiets van jee wat staat mij allemaal te wachten en vind het onwijs spannend worden allemaal nu. De zorg voor de kleine gaat helemaal goed komen want ervaring genoeg qua werk maar de bevalling kraam week enz, pfff daar heb ik nu wel zoiets van jee wat zou het allemaal zijn.

Het is nu echt aftellen, voor mij nog 9 dgn tot de uitgerekende datum,.

Liefs tamjo

idd gek idee... voor jou de laatste voor mij net als tamjo de eerste....
Hoop het daarna nog een paar keer mee te mogen maken....
Geniet nog maar extra van het frummeltje in je buik... duurd niet zolang meer voor je...

@ tamjo de tijd kort voor jou ook in...

ik moet nog 29 dagen tot D-day.... vind het ook wel spannend worden....

MJ Geniet van de laatste weken!!!

@ anna- lovely, zeker weten, ook al wat voorweeen gehad dus het kan gewoon elk moment, duur sowieiso niet langer meer dan 3 wk. Heel gek idee dat we dan ineens met zijn drieen zijn.

Hola.
Ik denk het zelde als Tamjo.
alles is zo nieuw,nog 10 dagen hier en dat wij hebben een kleine in onze armen om te zorgen.

MJ> maar je moet niet zo veel denken dat het lasste is! gewoon denken aan de mooi dagen die jullie gaan samen delen:) dat is nog leuker
Emi

Ja MJ, ik snap precies wat je bedoelt. Aan de ene kant heb ik zoiets van de baby mag nu wel komen en aan de andere kant, dit is echt de laatste keer. Dus probeer ik toch nog extra te genieten van dat gedraai in m'n buik en straks helemaal extra genieten van die warme baby die op m'n buik gelegd wordt, dat is toch zo'n heerlijk gevoel. Inderdaad heel raar dat dat dus allemaal de laatste keer is. Ik probeer er nu ook heel bewust nog even van te genieten.
Groetjes Patricia

hahaha MJ, de vorige keer dacht je toch ook dat het de laatste keer was...dus wie weet hahaha!
Neej grapje, kan me voorstellen dat het het extra bijzonder maakt.
Ik weet nog niet zeker of dit mn laatste keer is, maar de kans is toch wel 50% denk ik.
Vooral de eerste tijd is inderdaad zo bijzonder, kraamweek, net na de bevalling, eerste keer voeden, eerste badje, eerste keer wandelen! Leukleukleuk..zin in! Al duurt het voor mij vast nog wel heel lang!

Geniet ervan he!

Ja MJ voor mij is het ook de laatste keer en heb net als jij soms zo'n weemoedig gevoel...
Het is en blijft hoe je het ook bekijkt een bijzonder gegeven. Of het nu de 1e of de laatste is.

Terug
Bovenaan