Lab uitslagen

Hoi hoi!

Nou de lab uitslagen van mijn bloed en urine waren wel goed dus ik moet maandag weer terugkomen bij de gyn...... Als ik me maar enigzins niet goed voel moet ik bellen. Dus ik doe maar een stapje terug, rustig aan en kreeg het advies om een water en fruitdag in te lassen. Dat schijnt het vocht goed af te voeren...... Ook geen suiker of melk in koffie of thee... eens kijken of dat werkt morgen.

Greetz Esz

oke, wel fijn dat de uitslagen goed waren.
is het in verband met te veel vocht vasthouden gecheckt??
heb je genoeg aan een water en fruit dag. mag je dan echt alleen water en fruit? of eigelijk naast je normale eten juist EXTRA water en fruit.

hopelijk blijf je je goed voelen.
greetzzzz
smooty

o ja, heb net even je vorige topic terug gelezen.
veel vocht.
is t strippen nog gelukt??
Ik heb het zelfde probleem, veeeeel vocht en reuma. ben maandag en vandaag gestript en anders gaan ze dinsdag inleiden.

weer smooty

Nee strippen ging helaas nog niet, geen verweking nog! En ik mag echt alleen maar water en fruit én koffie of thee zonder suiker of melk........ toch maar proberen morgen.
Verder ga ik, als ik maandag nog niet te strippen ben een afspraak maken voor een ks, het is genoeg geweest zo, ik ben gewoon op..... de gyn staat er volledig achter gelukkig dus het zal dat wel worden dan.....

Liefz Esz

Mooi dat je uitslagen goed waren... das toch wel een verademing, hoop dat je fruit en waterdag aanslaat... en dat je snel een voorspoedige bevalling mag hebben...

Liefs

Fijn dat de uitslagen goed zijn!

Koffie is mij altijd geleerd is juist vochtvasthoudend, maar laatst had hier iemand een tip van een smaakje thee....
Weet alleen niet zo goed meer wat voor thee het was maar scheen wel goed te werken om vocht af te voeren.

Verder bleekselderij is ook vochtafvoerend,

Sterkte ermee,
Liefs Marina

Terug
Bovenaan