label doekje echt geslaagt

A

Anoniem

Guest
ik lopo er al een hele tijd tegen aan te hikken, goewan-mats is dol op labeltjes, ik had op een internetsite al een keertje zo'n labeldoekje gezien maar vond ze veel te duur (tussen de 10 en 20 euro) (een labeldoekje is een zacht doekje met rondom allemaal labeltjes in verschillende kleuren materialen en maten.)

nu was ik laatst in een boetiekje in harderwijk (koningskind) daar haal ik aak spulletjes voor Goewan-Mats. zo nu ook had ik daar een winterjas gekocht en deze was goedkoper dan ik dacht, een meevaller dus en opweg naar de kassa zag ik het labeldoekje liggen, ik dacht nu neem ik hem mee en gelukkig maar want hij is er echt helemaal wild van, van al het speelgoed pakt hij altijd al de labels in zijn mond maar nu met zijn doekje is hij helemaal tevreden.!

jeetje wat een verhaal weer, wat ik eigenlijk wilde zeggen is: ik heb een labeldoekje gekocht en die kleine is er super blij mee. (punt)

Inez is ook helemaal gek van labeltjes, maar ik vindt ze inderdaad ook erg duur.
Wie weet wanneer ik er eens tegenaan loop! Dan koop ik hem ook maar denk ik..

Hoi,

Leuk he, al die labeltjes!! Maar ik vond de label-label-doekjes wel erg duur. Ik heb nu een alternatief gevonden op www. babycadeautjes .nl. Daar staan ook hele leuke doekjes op en die worden persoonlijk door iemand gemaakt. Ze kosten 7 euro 50 en dan komen er hoogstens nog verzendkosten van 1 euro 32 bij. Of je moet hem ophalen als je in de buurt van leeuwarden woont....

Ik ga er in ieder geval een voor sinterklaas bestellen voor onze kleine man!!

groetjes,
kiki

Jaaaaaa, Suze heeft het knalroze labeldoekje van Snooze baby en het is haar allerliefste lievelingsknuffeltje! Ze slaapt ermee, wrijft ermee over haar gezicht, wriemelt eraan. Geweldig!

groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan