Labels/stickers/etiketten help?

<p>Hallo allemaal!</p><p>Sinds een paar dagen krijgt mijn dochtertje overdag verschillende hoeveelheden flesvoeding. Als ze naar het kinderdagverblijf gaat doen wij de flesvoeding vooraf al in torentjes. Maar omdat dit nu per bakje anders is willen dit graag op de bakjes noteren, om te voorkomen dat ze verkeerde hoeveelheden water en voeding door elkaar gaan halen. Nu ben ik op zoek gegaan naar herschrijfbare en vaatwasbestendige stickers/etiketten/labels, maar kon tot mijn verbazing niks vinden. Mogelijk zoek ik verkeerd, maar nu hoopte ik dat jullie misschien weten waat ik dergelijke stickers/etiketten/labels kan kopen?</p><p>Alvast bedankt!</p>
 
Ik denk dat herschrijfbaar (dus makkelijk afwasbaar) nooit in de vaatwasser kan. Ik zou gewoon een labelprinter kopen. En eventueel een extra torentje. Dan kun je indien nodig de labels makkelijk vervangen. 
 
Wij schreven op een klein papiertje het aantal cc en dan met een plakbandje op het torentje, gewoon even het plakbandje eraf halen (en wij plakten hem losjes op de muur) als de toren werd afgewassen.
Goedkoopste oplossing, en uiteindelijk is het toch maar zeer tijdelijk, voor je het weet is de fase van flesvoeding zo goed als voorbij. Kun je allemaal dure dingen aanschaffen, maar dat is iets waar ik dan zeker even over na zal denken. Ga je een labelwriter bijv. Nog gebruiken na die flesvoedingfase, zo ja, dan is dit zeker het overwegen waard, zo niet, dan zou ik het zelf simpel en goedkoop houden.
 
Ik doe het precies als Marjoow. Gewoon een stukje papier,daarop schrijven en met een plakbandje erop plakken. Ik doe het gewoon in de vaatwasser, en pas na 10x in de vaatwasser is het papiertje stuk en plak ik een nieuwe erop. Gaat prima zo!
 
Ik heb rollen afplaktape die je ook gebruikt bij het schilderen. Dat kan je fijn op schrijven. Deze plak ik op de torentjes. 
 
Als je Googled naar whiteboard etiketten is dit te koop, alleen geen idee hoe dit met de vaatwas werkt. Kan je misschien eens informeren of proberen of idd met een gewoon papiertje en plakband werkt ook 
 
Terug
Bovenaan