labeltjes

Hoi,hoi,

Evi is gek op labeltjes . Labeltjes van haar knuffeltjes, speeltjes en spuugdoekjes. Nu las ik in een tijdschrift dat er labeldoekjes bestaan (had daar nog nooit van gehoord), het is een vierkant zacht doekje met, je raad het al,  15 labeltjes eraan. Die zijn allemaal van een verschillend stofjes en een andere kleur. Ze hebben trouwens veel verschillende soorten, maten en kleuren.
Ik heb er een besteld voor Evi en ze vind hem helemaal geweldig. Aan elk labeltje  wordt gevoeld en natuurlijk één voor één geproefd hihihi.
Zijn er nog meer kindjes die labeltjes er leuk vinden?

groetjes Sonja

hoi
ik ben van het najaar 2006 forum maar jayden is van 29-12-2006 dus ik lees ook hier mee jayden is idd ook helemaal gek van labeltjes hij word er helemaal wild van waar had je dat doekje besteld ik koop bij ikea van die kleine diertjes en daar zit een heel lang labeltje aan ze kosten maar 35 cent en zijn ook nog een leuk formaat kan die precies goed vasthouden
nou ik hoop het te horen waar het vandaan komt

groetjes sil

Onze oudste, Tijmen, is ook helemaal dol op labeltjes. Hij gaat altijd slapen met een platte kikker van de Hema en 'gebruikt' alleen het labeltje. Dat is in de loop van de tijd nog maar een klein kort stukje trouwens. Hij wrijft dit tussen zijn vingertjes terwijl hij op zijn duim zuigt, ziet er heel schattig uit.  

Marieke heeft ook zo'n doekje, van Labellabel. Ze vindt het helemaal geweldig. Alle labeltjes worden idd vastgepakt en het doekje legt ze over haar gezicht en dan weer er vanaf. Helemaal goed!

Sabine

jaaaaah!! senna heeft ook zo'n doekje en vindt het helemaal geweldig.
ik vind het ook erg leuk!
ik werk zelf bij bart smit en ik zie altijd alle moeders meteen de laveltjes van knuffels en zo afknippen (meestal in de winkel al) terwijl dat juist het leukste deel van de knuffel is!!!

groetjes marijke

Haihai

Loek heeft een speelbanaan met allerlei dingen, voeten met spiegels, ringetjes, schillen die open kunnen en raad eens wat hij vaak te pakken heeft...
Het label!
Misschien ook maar zo'n doekje???

Terug
Bovenaan