labeltjes

A

Anoniem

Guest
 We hebben heel leuk speelgoed in de box liggen en waar speelt ons meisje het liefst mee? Met het waslabeltje wat aan vrijwel ieder speelgoedje zit! Ze kan er echt minuten (ik wou schrijven uren, maar dat is een beetje overdreven) mee spelen en dat is echt leuk om te zien. Een prutsje dat aan het prutsen is! Dat wilde ik zomaar even met jullie delen? Zijn er nog meer labelprutsende baby's?

Hoi,

Hier inderdaad nog zo'n labelprutsje, heb een heel leuk girafje gekregen met muziek er in en wat is het leukste het labeltje op z'n kont, ha ha hij kan er ook (uren) minuten mee zoet zijn.   Heel leuk om te zien er blijken slabbetjes te koop met allemaal labeltjes weet alleen niet waar ze te koop zijn dat zou een oplossing zijn voor uren speelplezier.

Groetjes Zomobar

Hoi,
wij vragen voor onze Stijn een labeldoekje aan Sinterklaas. Hij gaat het bij www.babycadeautjes.nl bestellen. Makkelijk, dat kan namelijk ook vanuit Spanje!
Als je even labeldoekje googlet, krijg je nog meer sites waar je deze leuke dingen kan bestellen!
groetjes,
kiki

he hoi ,

Milan vind labeltjes ook helemaal geweldig kan hij idd ook minuten mee spelen hihi..
We hebben aan de kinderwagen ook 1 of ander klein lusje zitten en daar speelt hij ook mee in de kinderwagen , geweldig om te zien .

groetjes mirjam

Ik ook zo'n labeltjesdoekje gekocht, omdat 'ie inderdaad niks anders doet dan de labeltjes opzoeken...nou, niks, hoor, hij vind het leuk, maar dan houd het er ook mee op. Het is veeeeeeeeeeeeeel interessanter om het bij een knuffel op te zoeken en daar mee te flieberen en te spelen, hahahaha...

Groetjes vonneg

hahahaha, grappig he. Al die kinders vinden de labels interessanter dan het speelgoed!

herkenning.....minutenlang gaat hij met zijn wijsvingertje op en neer tegen dat labeltje aan, af en toe even sabbelen op het label en dat gaat ie weer verder priegelen.

Hier nog een labeltjesfanaatje. Haar oma had laatst een knuffeltje meegebracht en was teleurgesteld dat Suze alleen aandacht had voor het labeltje :)

Ze heeft ook zo'n labeldoekje, van Snooze baby, en hier is het juist al tijden lang  een groot succes!

groetjes,
karin

Terug
Bovenaan