Lache!!

Hoi meiden,

Ik heb erg moeten lachen om jullie humoristische reacties op mijn ratelbandverhaal. MOETEN WE VAKER DOEN!!

Enne....Suus leg eens uit die missionarishouding!!??? Jij als ervaringsdeskundige..... (hihihihi)

Inderdaad KEEP THE SOUL ALIVE! Toch jammer dat die knul dat blijft roepen. Het maakt het er niet leuker op vind ik.

Nou meiden PRETTIGE WEDSTRIJD! Ik hoop dat onze 11 het waar maken vanavond!!
Liefs Inge

Hee die Inge,

Alles ok?
Jaaa leuk is dat hier al die melige reacties, je had gewoon een steengoeie peptalk, meid!
Dit is gewoon een forum waar het leeft, waar wordt gelachen en gerelativeerd, maar ook wordt opgebeurd en veel wordt meegeleefd!
maw hier zitten gewoon de leukste chicks, en we zijn nog 'broeds' met z'n allen ook :):)

De missionarishouding, ken je die niet?
Het wordt tijd voor een lesje kamasutra, meid!!
Je schreef toch dat manlief last van z'n rug heeft? Nou, dan is deze houding perfect; je verleidt 'm op je meest zwoele sexy manier en hij kan alleen maar in katzwijm op z'n rug vallen (zachtjes neervlijen, niet nog meer schade ;).

Perfect, jij erboven op, ZITTEN è voilà!!!!

Niks rustperiode voor jou, voor hem ja!
Nou ik hoor wel of het is gelukt, hihi:):):)

lfs. Suus (gniffel, gniffel)

Hee die Inge,

Eh....Heb geloof ik zelf ook nog een lesje uit de Kamasutra nodig, want die miss.houding is toch anders, ehum!!!
Er zijn ook zoveel standjes.... ;)
Hoedanook, jij vind de juiste vast snel!

Experimenteerse,
Suus

Hahahahahaha! Die is goed!! We kunnen wel een cursus beginnen!! Kamasutra van Suus en Inge. (hihi)

De klusdruk is er bij ons een beetje af omdat het qua zwanger worden zinloos is. En als je dan nog eens vreselijke pijn in je rug hebt bij elke beweging dat sta je er ook niet om te springen (letterlijk en figuurlijk).
Kwestie van geduld dus.

Mijn man moet maandag naar de neuroloog en dan hopen we meer nieuws te hebben.
Liefs Inge

Lijkt me lachen, ja!! Dan moet onze kinderwens zéker snel in vervulling gaan, hihi!
Hopelijk kan de neuroloog je mannetje van z'n pijn afhelpen...rugpijn is erg vervelend, hoor je dan ook waardoor het komt?
Hopelijk breken bij jullie daarna snel weer de klusweken (Praxis!) aan, meid!
Je hebt nog wat in te halen,dan...
moet gewoon goed komen!

lfs. Suus

Heeeeeeeeeeeeee Inge, en Suus,

Zal ik de takelwagen voor schoolringen dan toch maar gaan bestellen, want wat lees ik nu Inge heeft jou man ook zo'n ontzettende rugpijn!! Jeetje mijn man heeft daar ook zo ontzettend last van, hij staat nu al 4 maanden en zitten kan hij al 4 maanden niet wel liggen, nu moet hij 24 juni ook naar de neuroloog, hoop zo dat de pijn beter wordt, en dat wij aan de klus kunnen,

Apart standje Suus!! Moest wel erg lachen om je uitleg, vindt het ook erg zielig voor ons dat we niet aan de klus kunnen.

Inge sterkte ook met jou mannetje, en laten we hopen dat het snel met de beide mannetjes beter gaat.

Liefs Mick

Jaa mijn oorspronkelijke missionarishouding (zoals ik dacht dat ie was) gaat vooral over het woord 'missie'. Tenslotte zijn wij 'missies met een missie', toch?!!
May all our pregnancywishes comes true
a.s.a.p.!!

lfs. missie Suus

Terug
Bovenaan