zoiezo kwam ik al lachend die ochtend binnen EINDELIJK werd ik ingeleid vond het heerlijk dat mijn kindje eindelijk zou komen. Dus ik had goede spirit en was goed voorbereid (lekker uitgeslapen en kalm)
Hoe ze je bed kunnen zetten is ook humor het leek wel of ik op een troon zat, supererge weeen en dan zeggen ze tegen je, ach zolang je nog kan praten zal het wel meevallen (kan ik er wat aan doen dat ik goed tegen pijn kan??)
Toen kreeg ik weeenopwekkers want de weeen waren wel sterk maar ze deden niet genoeg ik heb die mevrouw helemaal moeten uitleggen hoe ze moest prikken want die muts wist niet van wanten (ja ik ben bijdehand, dat gebeurd als je al zo vaak geprikt bent zou het bijna zelf kunnen als ik het zou durven haha)
Met al die draden lopen vond ik ook grappig (zag er echt niet uit op den duur moest ik plassen ik zei moet ik nu weer opstaan (wat een gedoe) ze zeiden laat het dan maar gewoon lopen we verschonen het wel (scheelde weer een kwartier lange rit)
Met persen was ik zo blij (eindelijk kon ik wat gaan doen behalve wachten) toen moesten die benen omhoog en omlaag en omhoog en omlaag, zeg ik met mijn duffe hoofd; hallo het is geen pilates les hoor iedereen effe in een deuk...
EN ik lach nog elke keer om mijn rare zucht toen onze zoon eruit kwam hihi (beetje achterlijk maar goed ik ben een giechelkont en lach meer als ik nerveus ben dus dat verklaart wel een en ander..
Je bevalling kan je zo leuk maken als je zelf wilt (bij een normale gezonde bevalling dan he) rustig blijven, overal de humor van inzien, goed luisteren (dus niet eigenwijs zijn)
Ondanks een bijna totaalruptuur met een zoontje van 4160 gram met 38 weken ingeleid vond ik de bevalling goed te doen, liever als naar de tandarts haha