lachen , en maat 62

hmimes

New member
kleine Ayoub die lacht tijdens het drinken en wil dan stoppen soms zo schattig . En zo moeilijk om daar niet op in te gaan , maar anders drinkt hij zijn fles niet leeg hihi . Herkennen jullie dit ?

Ik had van iemand begrepen dat babys met maat 62 lang doen klopt dit ?
Dus niet als maat 50 en 56 .
 
schattig hé! hier is het vooral na het drinken dat ze lacht! en in bad! :)
hier ook afgewisseld maat 56 en 62 aan. ik vind idd dat ze 62 wel langer aanhebben dan 56. het verschilt ook heel erg per kledingmerk! prenatal valt bijv. groot, mexx heel klein, noppies en feetje ook vrij klein, hema/h&m normaal vind ik.
hebben jullie veel kleertjes gekregen? wij hebben nu na 2 jongens een meid, dus heel veel kleertjes gekregen en bijna alles roze :)! gelukkig echt alles leuk gekregen... soms krijg je dingen die je echt niet leuk vind zelf... ;)!
 
De mooiste lach krijg je vind ik bij het uit bed halen...even kijken wie er bij zijn bed staat en dan een vette smile krijgen...heerlijk! Hij lacht eigenlijk de hele dag maar juist niet tijdens het drinken.......
Kleertjes schelen wat maat betreft inderdaad erg per merk. Ik heb zelfs kleertjes maat 62 die ik nu al te kort vind. Maat 56 past al een tijdje niet meer. Maar Stijn was met 2 maanden ook al 60 cm.......
 
Logan lacht ontzettend veel...net ook nog ff geluidjes gemaakt en voor het slapen nog een paar keerbig smile. Licht uit en gaat dan slapen heerlijk...

Logan was met 9 week 60 cm en zat/zit dus in 62
Hij is nu 11 week weet niet hoelang ie nu is maar merk wel dat vooral shirtjes maat 62 snel omhoog kruipen en al weer wat strakker gaan zitten dus duurt niet lang dan zit hij volledig in 68
 
Ooh hier draagt hij nog maat 56 en de meeste broekjes met een omslag en hij is morgen 10weken. Ik koop zoiezo niet heel veel kleertjes ze zijn er zo snel weer uit. En dat vergelijken is idd heel handig want mijn ervaring is dat heel veel maten voor geen meter kloppen.
 
Terug
Bovenaan