lachen en spelen

c-jay is vrijdag 5 weekjes, maar we hebben al heel wat af kunnen lachen met hem.
zn eerste echte lachjes ( dus geen stuipjes) kwamen met 3 weken al! ( bij mn meiden pas na 5 weken dus ik vond dit erg vroeg)

zo schattig weer, dat tandloze lachje hihihi

zn muziek mobieltje vind hij geweldig en licht dan heel gericht te kijken. heel geintreseerd hihihi

en zn schommelstoel vind hij ook t einde! er zitten speeltjes aan en als hij perongeluk ( gaat nog niet ericht) met zn handjes er tegen aan slaat komt er een big smile voorbij!

oooh wat is het toch genieten!

liefs do

Leuk he, die lachjes. Neel wordt ook al steeds meer een lachebekje. Vorige week, toen was ze 3 1/2 week, begon ze daarmee. Ik geloofde het eerst niet zo, leek me te vroeg, maar inderdaad ze zijn echt anders dan de kramp-grimasjes! En ze begint sinds maandag zelfs al een beetje te kraaien. Zo leuk, alsof ze haar eigen stem ontdekt!

Wanne begon ook met lachen met 3 weken super goed. Hij maakt ook al van die babygeluidjes, dat klinkt zoo lief. En als hij zo helder rond kijkt lijkt hij al zo wijs!

Saar is nu ruim 2 weken en het is tot nu toe alleen nog maar plassen, poepen, slapen, drinken en huilen. Ik kijk er wel naar uit om wat meer contact te krijgen met haar. Ik hoop dat het net zo snel gaat als bij jullie. Roos (mijn oudste) glimlachte pas na 8 weken.

Terug
Bovenaan