Lachen jullie baby's makkelijk?

Ik merk de laatste dagen dat Lycke heel snel naar mij lacht, maar als iemand anders tegen haar praat dan lacht ze minder snel en zodra ik mijn gezicht weer laat zien dan lacht ze weer, zal ik zo lachwekkend zijn ;)

Ook Jara lacht tegen mij maar dan tegen andere. Na een week vakantie van mijn man lacht zij nu ook veel tegen haar papa. Ik las dat baby's vanaf 8 weken al onderscheid maakt tussen bekend en onbekend(er). Klinkt dus logisch dat baby's meer lachen tegen de ouder met wie ze veel om gaat. Eerlijk gezegd vindt ik het stiekem wel heel leuk dat Jara meer tegen mij en papa dan tegen anderen lacht. Dan voel je je toch heel speciaal.

Jasmijn is echt een lachebekkie. Sowieso lachte ze al heel snel, en ze is ook niet moeilijk met haar lach. Wel merk ik dat ze mij, haar vader en haar zus herkent, Maar ze lacht bijvoorbeeld ook gewoon naar de leidsters op het kdv als ze die ziet (en dit is haar tweede week).

Quinn is ook een beetje eerst de kat uit de boom kijken. En als hij je dan herkent, dan krijg je wel een lach van hem. Bekenden zoals opa en oma en me zus krijgen ook een snellere en uitgebreide lach, dan onbekenden. Naar mij en me man lacht Quinn wel heel makkelijk. Hij is heel anders dan me oudste zoontje, want dat is helemaal een lachebek, want die lachte toen al snel en naar iedereen en dat is nu nog zo.

Olivia lacht ook wat af. En ze schatert het uit als ik tegen haar aan het praten ben, echt heerlijk.
Ook tegen opa en oma heeft ze gelachen, maar het meest toch bij mijn man en mij.

Aaaah wat leuk haha zal je zo lachwekkend zijn?? Wel fijn dat ze iig naar jou lacht hihi....

Dani is echt een lache bekkie, echt t tegenovergestelde van zijn zus toen ze baby was..... daar moest ik alles bij uit de kast halen om ze een kleine glimlach te laten doe.... Dani daarintegen lacht de hele dag en als je met je hoofd boven hem komt schatert ie t uit zoooo schattig!! (heeft ie van mij denk ik, mijn man is ook zon droge net als mn dochter)

Ja Rebecca die lacht ook heel veel af, en opzich naar bijna iedereen, behalve als er echt iemand komt die ze nog nooit heeft gezien duurt het wel ong 10 minuten qua kat uit de boom kijken.

Fleur is ook een enomr lache bekkie..:D Ze lacht tegen iedereen..haha...wie er ook maar wat tegen haar zegt, dan zet ze een grote glimlach op! Zelfs vanmorgen tegen de arts van het cb, en die geeft haar nog wel van die gemene prikjes..!!

Terug
Bovenaan